نانوماسک‌های تولید داخل در سبد فروش فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

شرکت نانوفناوران خاور با امضای تفاهم‌نامه همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، نانوماسک‌های تولیدی خود را از طریق این فروشگاه به مشتریان عرضه می‌کند. نانوفناوران خاور یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید فیلترها و ماسک‌های مبتنی بر فناوری نانو است که در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو حضور فعال دارد.

شرکت نانوفناوران خاور در بستر همکاری‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، اخیراً موفق به عقد قرارداد با این فروشگاه زنجیره‌ای شده است. بر اساس این قرارداد، از این پس نانوماسک‌های تولیدی شرکت دانش بنیان نانوفناوران خاور در شعب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به مشتریان عرضه می‌شوند.

سید امیرحسین تقوی، مدیرعامل شرکت نانوفناوران خاور ضمن معرفی محصولات و خدمات این شرکت، پیرامون مزایای محصولات نانویی در مقایسه با محصولات رایج موجود در بازار گفت: «شرکت ما در حوزه فناوری نانو دارای دو محصول و یک خدمت است. اولین محصول ما که در حوزه سلامت عرضه می‌شود، نانوماسک است. این محصولات هم برای افراد شاغل در صنایع مختلف و هم برای عموم شهروندان قابل استفاده‌اند. بازدهی این ماسک‌ها در جذب ذرات معلق ۷۵ درصد است و نسبت به ماسک‌های رایج موجود در بازار، حتی ماسک‌های وارداتی، مؤثرتر عمل می‌کنند. ما در ایام نمایشگاه این ماسک‌ها را با ۲۵ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌کنیم. همچنین این محصولات هم اکنون به صورت اینترنتی در سایت دیجی کالا قابل خریداری هستند.»

 

وی ادامه داد:‌ « دومین محصول ما که به حوزه محیط زیست مربوط می‌شود، فیلترهای مبتنی بر فناوری نانو هستند. این فیلترها با قابلیت جذب ذرات بزرگ‌تر از ۳۰۰ نانومتر به کارخانه‌هایی نظیر کارخانه‌های تولید گچ، سیمان، آرد و فلزات عرضه می‌شوند. استفاده از این نانوفیلترها در دودکش خروجی کارخانه سبب می‌شود تا ذرات آلاینده قبل از ورود به هوا به دام بیفتند و آلایندگی این صنایع به طور چشمگیری کاهش پیدا کند، این در حالی است که فلیترهای رایج موجود در بازار، عملکرد به مراتب پایین‌تری از خود نشان می‌دهند.»

تقوی در خصوص خدمت نانویی ارائه شده شرکت دانش بنیان نانوفناوران خاور گفت:‌ « خدمتی که ما به تولیدکنندگان محصولات صنعتی ازجمله تولیدکنندگان ماسک و فیلتر ارائه می‌کنیم، خدمات پوشش‌دهی محصولات آن‌ها توسط نانوالیاف است. این خدمت به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و حتی گواهی نانومقیاس دریافت کنند.»

شرکت فناوران نانومقیاس ۲۱ لغایت ۲۴ مهرماه در محل یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو میزبان علاقه‌مندان و صنعتگران حوزه فناوری نانو است.