نشست تخصصی محصولات آرایشی و دارویی مبتنی بر فناوری‌نانو

در راستای آشنایی با فرصت‌های صنعتی موجود در حوزه فناوری‌نانو، نشست تخصصی محصولات آرایشی و دارویی مبتنی بر فناوری‌نانو روز سه شنبه ۲۴ مهر در سالن صدف برگزار می‌شود.

نشست تخصصی محصولات آرایشی و دارویی مبتنی بر فناوری‌نانو روز سه شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن صدف برگزار می شود. این نشست به صورت ویژه برای شرکت‌ها و فعالان حوزه محصولات آرایشی و دارویی است.

بی‌شک توسعه فناوری‌نانو در حوزه سلامت و بهداشت، یکی از تاثیربخش‌ترین و شاخص‌ترین بخش‌هایی است که می‌توان روی سلامت عمومی جامعه تاثیر به سزایی بگذارد. لذا اهتمام ورزیدن به پیشبرد این عرصه با کمک متخصصان، فناوران و تولیدکنندگان همیشه در صحنه امری حیاتی است و با توجه به چشم‌انداز بیست‌ساله توسعه فناوری‌نانو، امید است که این فناوری شتاب بیشتری بگیرد.

با توجه به آینده‌نگری مقام معظم رهبری و تصویب سند ملی در ده سال دوم با عنوان گسترش کاربرد فناوری‌نانو در افق ۱۴۰۴، با اهداف توسعه فناوری‌های کلیدی و حمایت از صنایع نانو، ارتقاء صنایع موجود با استفاده از فناوری‌نانو و توسعه بازار فناوری نانو، این هدف دور از دسترس نیست.

از این رو ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو در حاشیه نمایشگاه، نشست تخصصی با عنوان « کاربرد فناوری‌نانو در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی و فرصت‌های پیشرو» برگزار می‌کند. هدف از این نشست، تعامل نزدیک ستاد نانو با صنعت‌گران و تولیدکنندگان بوده تا فرصت‌های موجود در این حوزه بررسی شده و حمایت مالی، اقتصادی و صادراتی  این صنعت تشریح شود.