سفارش ۵۰۰ هزار دلاری برای استفاده از گرافن در لباس کار

شرکت دایرکتا پلاس دو سفارش به ارزش ۵۰۰ هزار دلار از سوی یکی از تولیدکنندگان لباس کار در ایتالیا دریافت کرده‌است تا محصولات گرافنی خود را برای استفاده در لباس‌کار با قابلیت کنترل دما در اختیار این شرکت قرار دهد.

شرکت دایرکتا پلاس (Directa Plus) یکی از تولیدکنندگان محصولات گرافنی است. این شرکت اعلام کرده که دو سفارش جدید از تولیدکننده‌ی پوشاک کار ایتالیا دریافت کرده که می‌تواند در دو سال آینده برای این شرکت ۵۰۰ هزار دلار درآمد به همراه داشته باشد.

فناوری گرافن شرکت دایرکتا پلاس قرار است در تولید ۱۰ هزار لباس کار مورد استفاده قرار گیرد. در اولین سفارش، تقریباً ۲ هزار لباس به ارزش ۱۵۰ هزار دلار تولید می‌شود که در سال مالی ۲۰۱۸ تحویل خواهد شد و دومین سفارش به تعداد ۸ هزار لباس خواهد بود که ارزش ۳۵۰ هزار دلاری داشته و تا اواسط سال ۲۰۱۹ تحویل خواهد شد.

دایرکتا پلاس علاوه بر مواد، فناوری و دانش فنی در اختیار شرکت‌های تولیدکننده‌ی پوشاک قرار می‌دهد تا آن‌ها از گرافن برای تولید صنعتی لباس‌هایی که قابلیت کنترل دما را دارند، استفاده کنند. این لباس‌های گرافنی بادوام ، عاری از مواد سمی و بسیار راحت هستند. دلیل این ویژگی‌ها، بهره‌گیری از فرآیند تولید عاری از مواد شیمیایی است.

جیولیو سزارو، از بنیان‌گذاران و مدیرعامل شرکت دایرکتا پلاس، می‌گوید: « این سفارش‌های جدید، تراکنش مالی قابل توجهی داشته و موقعیت ما را در بخش لباس کار تثبیت می‌کنند. ما سعی داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش را تحویل دهیم. تجربیات ما در حوزه‌ی نساجی رو به رشد بوده و ما می‌توانیم به مشتریان خود کمک کنیم تا از این فناوری جدید برای تولید لباس کار استفاده کنند. پیش‌بینی می‌کنیم که سفارشات بیشتری طی ماه‌های آتی از سوی مشتریان جدید داشته باشیم.»