همکاری برای استفاده از فناوری‌ نانو در نوشیدنی‌ها و مکمل‌های خوراکی

دو شرکت فعال در حوزه‌ی تولید مواد نوشیدنی و مکمل‌های خوراکی، قصد دارند با استفاده از فناوری‌ نانو محصولات خود را توسعه دهند.

شرکت ISBG یکی از تولیدکنندگان نوشیدنی و محصولات حاوی روغن گیاه‌ شاهدانه است. این شرکت اعلام کرد که همکاری مشترکی با بیوپالس لبز (BioPulse Labs) آغاز کرده‌ است.

بیوپالس‌لبز ارائه‌دهنده‌ی خدمات و رهیافت‌هایی در توسعه‌ی محصولات مبتنی بر فناوری‌ نانو است، در واقع با استفاده از فناوری ‌نانو اقدام به توسعه‌ی مکمل‌ها و نوشیدنی‌ها می‌کند. این شرکت تخصص ویژه‌ای نیز در بخش روغن‌های حاوی کانابینوئید دارد و در حال حاضر به‌عنوان یکی از پیشروان این صنعت شناخته می‌شود.

آلونو پیرس از مدیران شرکت ISBG می‌گوید: « همکاری با شرکت بیوپالس‌لبز به ما فرصت می‌دهد تا به فرمولاسیون‌های جدیدی برسیم. همچنین می‌توانیم راهبرد جدیدی برای فروش از این شرکت بگیریم. با این کار شرکت ISBG می‌تواند در بازار کانابینوئید رشد سریع‌تری داشته باشد».

نیک پارگاز مدیرعامل شرکت بیو‌پالس‌لبز می‌گوید: « ما بسیار مشتاقیم که با ISBG همکاری داشته باشیم تا محصولات منحصربه‌فردی با همکاری هم تولید کنیم. راهبرد ما، ایجاد همکاری مشترک و توسعه‌ی نام تجاری در قالب این همکاری است».

ISBG یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی نوشیدنی است که رشد بسیار سریعی دارد. این شرکت به ‌دنبال توسعه‌ی نام‌های تجاری محصولات خود بوده و در این مسیر تلاش دارد تا از همکاری شرکت‌های مختلف استفاده کند.

شرکت بیوپالس نیز در بخش تولید محصولات مبتنی بر فناوری ‌نانو فعالیت دارد. این شرکت طیف وسیعی از خدمات را به شرکت‌های مختلف ارائه می‌دهد که یکی از این خدمات، توسعه‌ی مکمل‌ها و نوشیدنی‌های مبتنی بر فناوری ‌نانو است. این شرکت اولین بار محصول Nano CBD را در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه کرده‌ است. بیو‌پالس با استفاده از فناوری ‌نانو تلاش دارد تا راهکاری برای جذب بهتر موادی که به سختی جذب می‌شوند ارائه دهد. این شرکت محصولات مختلف در بخش نوشیدنی‌های انرژی‌زا، مکمل‌های خوراکی، نوشیدنی‌های ویژه‌ی ورزشکاران و آب ارائه کرده‌ است.