اسامی برندگان مسابقه صنعتی فکر کن اعلام شد!

مسابقه صنعتی فکر کن برای پاسخ به این سؤال که «مسیر صحیح و ابزار لازم برای رسیدن از ایده به محصول تجاری در حوزه نانو چیست؟» تدارک دیده شده بود که از میان ۶۲ طرح ارسالی، دو منتخب به عنوان برنده این رقابت شناخته شدند.

با توجه به وجود فضای کسب‌وکارهای نوین در کشور و ضرورت توسعه آن و با توجه به چشم‌اندازهای اقتصادی ایران و همچنین نیاز به ساماندهی تفکرات فناورانه پژوهشگران، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN)  در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو اقدام به برگزاری مسابقه صنعتی فکر کن نمود. در این مسابقه، شرکت‌کنندگان به سؤال « مسیر صحیح و ابزار لازم برای رسیدن از ایده به محصول تجاری در حوزه نانو چیست؟» پاسخ دادند.

در طول برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو ۶۲ نفر در این مسابقه شرکت نمودند، که پاسخ‌های جالب توجهی ارائه شد. پاسخ‌‌های دریافت‌شده طی سه مرحله از جنبه‌های مختلف فنی، تجاری‌سازی و تیم‌سازی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفتند و ۵ پاسخ برتر به عنوان بهترین پاسخ‌ها انتخاب شدند. در مرحله آخر، با ۵ منتخب مصاحبه انجام شد و از میان ۵ طرح، دو طرح به عنوان برندگان مسابقه صنعتی فکر کن انتخاب شدند. اسامی برندگان مسابقه صنعتی فکر کن به شرح زیر است:

سرکار خانم مریم ایل‌بیگی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فناوری نانو از دانشگاه تربیت مدرس

سرکار خانم ناهید رفیعیان دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به برندگان مسابقه یک ربع سکه بهار آزادی به همراه یک بسته از محصولات تجاری‌شده فناوری نانو به رسم یادبود از سوی مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی اهدا خواهد شد.

اینفوگراف تهیه‌شده از پاسخ طرح برتر مسابقه در ذیل آمده است: