عرضه محصولات نانویی در هفتمین نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل ریلی

عرضه محصولات نانویی در هفتمین نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل ریلی

۵ شرکت فعال در حوزه فناوری‌نانو با شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل ریلی، دستاوردهای خود را برای بازدیدکنندگان عرضه کردند.

نمایشگاه بین‎المللی تهران از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه ۹۸ میزبان هفتمین نمایشگاه بین‎المللی حمل و نقل و صنایع ریلی است که ۵ شرکت فناور نانویی نیز در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می‌کنند.

رنگ‎های صنعتی نانویی مورد نیاز صنعت ریلی، انواع نانوفیلترهای هوا، فیلترهای سوخت با راندمان بالا، نانو بتن سبک سازه‌ای و عایق پشم سنگ نانو از جمله محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه هستند.

در بخش محصولات حوزه رنگ، شرکت های نوآوران نانو صنعت معین و رنگ کیمیا رنگ‎های ضدخوردگی، مقاوم به رطوبت و سازگار با شرایط  ناوگان و ایستگاهی مورد استفاده در صنعت ریلی را ارائه کرده‎اند. همچنین شرکت مهندسی طرح وندیداد نانو بتن سبک سازه‌ای که در ابنیه و تراورس قابل استفاده است و با داشتن وزن مخصوص بسیار پایین و مقاومت بسیار بالا نسبت به نمونه‎های مشابه برتری دارد را  عرضه کرده است. شرکت صنایع عایق سپاهان انواع پشم سنگ که قابلیت استفاده در ناوگان و ابنیه راه آهن را دارد را به نمایش گذاشته است.  از سوی دیگر به دلیل کاربرد فراوان فیلترهای صنعتی در بخش ریلی، شرکت‌های بهران فیلتر و آزاد فیلتر انواع فیلترهای نانویی صنعت ریلی  با راندمان بالا و کلاس کاری بهتر از نمونه‎های مشابه خارجی  را ارائه کرده‌اند.

بازدید از غرفه ستاد در نمایشگاه ریلی در سالن ۱۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ امکان پذیر است.