جشنوراه و نمایشگاه فناوری نانو

ثبت نام دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو آغاز شد

ثبت‌نام اولیه در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی در مسیر تحقق اهداف «سند راهبردی توسعه فناوری نانو» از سال ۱۳۸۷ با هدف معرفی دستاوردهای فناوری نانو به مردم، پژوهشگران و مسئولان، اقدام به برگزاری جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو کرده است.

جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی هرساله با هدف پیگیری برنامه‌های تعیین‌شده در سند چشم‌انداز توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود. دوازدهمین دوره این جشنواره نیز  ۱۸ الی ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان شرکت در این دوره از نمایشگاه باید جهت انجام ثبت نام اولیه به وبسایت نمایشگاه به نشانی exhibition.nano.ir مراجعه نمایند.

در این جشنواره، نهادهای فعال در سه قالب حضور خواهند داشت. این نهادها عبارت اند از: نهادهای ترویجی شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی؛  مراکزعلمی شامل آزمایشگاه، دانشگاه و پژوهشگاه، پارک و مرکز رشد؛  شرکت‌های صنعتی، سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی؛ شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل.