تشخیص سریع آنفولانزا با همگرایی نانو، الکترونیک، اپتیک و زیستی

تشخیص سریع آنفولانزا با همگرایی نانو، الکترونیک، اپتیک و زیستی

شرکت الوم با همگرایی فناوری‌نانو در حوزه‌های اپتیک، الکترونیک، زیستی و نرم‌افزار، موفق به ساخت دستگاه تشخیص آنفولانزا شده است. در این دستگاه از نقاط کوانتومی استفاده شده است.

الوم (Ellume) شرکتی استرالیایی است که در حوزه تجهیزات تشخیص طبی فعالیت دارد. این شرکت به دنبال توسعه و ساخت محصولات مرتبط با سلامت است و روی شناسایی بیماری‌های رایج که بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند، کار می‌کند.

اخیرا الوم اقدام به استفاده از نقاط کوانتومی برای ساخت دستگاه تشخیص طبی کرده است، در این فناوری حوزه‌های اپتیک، الکترونیک، زیستی و نرم‌افزار با هم ترکیب شده‌اند.

این شرکت همکاری راهبردی با شرکت گلاسکو‌اسمیت‌کلاین آغاز کرده که قرار است از سال ۲۰۲۰ محصولات مشترک آن‌ها وارد بازار شود.

گلاسکو‌اسمیت‌کلاین یکی از شرکت‌های پیشرو در بخش سلامت است که تمرکز ویژه‌ای در بخش آنفولانزا دارد. از اواخر سال ۲۰۱۸، الوم همکاری راهبردی خود را با شرکت گلاسکو‌اسمیت‌کلاین آغاز کرده است.

الوم موفق به ساخت ابزاری سریع و دقیق برای تشخیص آنفولانزا شده است. شن پارسونز، از مدیران و بنیان‌گذاران شرکت الوم، درباره این همکاری راهبردی می‌گوید: «ما بسیار مفتخریم که موفق به تولید محصولات جدید در کلاس جهانی شده‌ایم. همچنین از همکاری راهبردی با شرکت گلاسکو‌اسمیت‌کلاین که در جهان پیشرو است، بسیار خرسندیم، شرکتی که روی زندگی مردم تاثیر به‌سزایی دارد.»

سال گذشته دیوید گرین، مدیر مالی این شرکت با مارک بولی، مدیر کسب‌وکار شرکت الوم نشستی برگزار کردند که ماحصل آن، تقویت بخش مدیریت شرکت در حوزه آمادسازی برای تجاری‌سازی محصول ASX IPO بود. مارک بولی ۲۰ سال سابقه در بخش مدیریت اجرایی در حوزه ادوات تشخیص طبی و بازار زیست‌فناوری دارد. پیش از این، او مدیرعامل شرکت سله‌سایت بوده است. در طول بازه زمانی ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۶، فروش دستگاه QuantiFERON که ابزار تشخیصی است رشد کرده و به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار استرالیا رسیده است.

شن پارسونز می‌گوید: «دیوید و مارک تجربه و رهبری را به تیم ما اضافه کرده‌اند. مارک در بازار آمریکا موفقیت قابل توجهی در بخش فروش دستگاه QuantiFERON داشته است.»