واگذاری امتیاز فروش نانومحصولات به شرکت‌های مختلف در کشورها

واگذاری امتیاز فروش نانومحصولات به شرکت‌های مختلف در کشورها

اپلاید گرافن متریالز برای توسعه بازار خود، امتیاز توزیع محصولات خود را در کشور آفریقای جنوبی به شرکت کراست ‌واکر واگذار کرد. چندی پیش نیز این شرکت توزیع محصولات خود را در ایتالیا به شرکت کامی‌ سرل سپرد. یافتن شریک منطقه‌ای برای توزیع محصولات یکی از سیاست‌های بازاریابی اپلاید گرافن است.

شرکت اپلاید گرافن متریالز (Applied Graphene Materials) قراردادی با توزیع محصولات خود با شرکت کراست واکر امضاء کرد تا امتیاز توزیع محصولات خود در بازار آفریقای جنوبی را به این شرکت واگذار کند. با امضاء این قرارداد، انتظار می‌رود تا محصولات گرافنی شرکت اپلاید گرافن به‌دست مشتریان این شرکت در حوزه پوشش و مواد شیمیایی در آفریقای جنوبی برسد.

کراست واکر یکی از شرکت‌های پیشرو در تامین مواد حوزه رنگ و پوشش در آفریقای جنوبی است که با امضاء این قرارداد به‌صورت انحصاری فرصت توزیع محصولات شرکت اپلاید گرافن را در بازار این کشور به‌دست آورده است. این دو شرکت در حال همکاری برای ایجاد فرصت در کشورهای دیگر هستند.

کراست واکر شرکت شناخته شده‌ای است که به‌عنوان پیشرو در تامین مواد شیمیایی مورد استفاده در حوزه‌های رنگ، چسب، پلاستیک، مواد غذایی، لاستیک و محصولات بهداشت شخصی در منطقه آفریقای جنوبی، کنیا و استرالیا فعالیت دارد.

واگذاری امتیاز توزیع محصولات در یک کشور، یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی و بازارسازی شرکت اپلاید گرافن است. این شرکت چندی پیش قراردادی با شرکت کامی‌ سرل (CAME srl) به امضاء رساند تا در قالب این قرارداد توزیع محصولات خود را به این شرکت ایتالیایی واگذار کند. شرکت کامی‌ سرل شرکاء بین‌المللی متعددی در اروپا و خاورمیانه دارد. براساس این قرارداد، دو شرکت اپلاید گرافن و کامی ‌سرل قرار است در طول ۱۸ ماه روی توسعه بازار با یکدیگر همکاری کنند.

در توسعه محصول در بخش پوشش و رنگ نیز شرکت اپلاید گرافن از همکاری دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. سال گذشته این شرکت، همکاری مشترکی با شرکت پینت اچ‌ام‌جی (HMG Paint) به‌منظور تولید رنگ‌های گرافنی آغاز کرد. این دو شرکت با همکاری یکدیگر ابتدا فناوری رنگ‌های حاوی گرافن را توسعه داده و در ادامه این رنگ‌ها را برای استفاده در صنایع مختلف تجاری‌سازی خواهند کرد.