آغاز به کار شبکه نئو با برگزاری مدرسه تابستانه نانو

آغاز به کار شبکه نئو با برگزاری مدرسه تابستانه نانو

سازمان متخصصان نانو (نئو) یک سازمان غیر دولتی برای فعالیت و شبکه‌سازی میان افراد علاقه‌مند به نانو در سطح داخلی و بین‌المللی است که در اولین قدم، مدرسه تابستانه نانو را برگزار می‏‌کند.

سازمان نئو در راستای کاربردی‌سازی علم نانو در قدم اول، اقدام به برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و همایش‏ با محوریت علم و فناوری خواهد کرد. این سازمان غیردولتی با اجرای برنامه‌های علمی در سال ۱۳۹۸ درنظر دارد تا دانشجویان ایرانی و سایر کشورها به ویژه کشورهای منطقه که تمایل به یادگیری علم نانو، کاربردهای آن و تعریف پروژه‌های علمی در این زمینه داشته باشند را در قالب برنامه‌های هدفمند با یکدیگر و در قالب یک شبکه مرتبط سازد.

موسس این سازمان غیردولتی، رامیار رحیمی دره باغ از اعضای کانون برگزیدگان باشگاه نانو است که این کار را با همکاری و همراهی دکتر بهزاد خلفی آغاز کرده‏ است.
نئو، رسالت اصلی خود را شبکه‌سازی بین افراد، موسسات و صنایع فعال در حوزه علوم و فناوری نانو در سطح بین‌المللی تعریف کرده است. اولین رویداد نئو، مدرسه ملی تابستانه نانو بوده که در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مرداد در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار خواهد شد.

آنچه که در طول ۴ روز مدرسه تابستانی نانو ارائه خواهد شد:
• دانش تئوری نانو که به صورت کارگاهی ارائه می‌شود؛
• کارگاه‌های عملی تخصصی فناوری نانو، زیست فناوری و تقلید زیستی؛
• کارگاه‌های عملی خلاقیت و کارآفرینی در حوزه نانو؛
• آموزش کسب‌و‌کار در حوزه نانو از ایده‌پردازی تا ارائه محصول در قالب استارت آپ؛
• مسابقات علمی-عملی برای آموزش تیم‌سازی و کار عملی در قالب تیم.
همچنین بزرگان نانو ایران نیز تجربیات علمی و فناورانه خود را در اختیار شرکت‏ کنندگان خواهند گذاشت.

فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل هتل، تغدیه، پذیرایی و برنامه‏‌های تفریحی جانبی بر عهده سازمان نئو است. ظرفیت این رویداد ۷۵ نفر تعیین شده است. اولویت با افرادی است که فرآیند ثبت‌نام خود را زودتر تکمیل کنند.

اطلاعات تماس و پیوند ثبت‌نام

https://evnd.co/p9nCY
www.nanoexperts.org

راه‌های ارتباطی در شبکه‌های مجازی:
@RRD_co
@nanoexperts
تلفن: ۹۳۷۷۵۲۳۵۷۹۰
۰۸۷۳۳۶۶۴۶۴۵ – داخلی ۸۲۴۸