راه‌اندازی وب‌سایتی برای ترویج کاربردهای صنعتی گرافن

راه‌اندازی وب‌سایتی برای ترویج کاربردهای صنعتی گرافن

فرست‌گرافن برای آشنایی بیشتر مشتریان خود با کاربردهای گرافن، سایت جدیدی راه‌اندازی کرده که در آن مطالب جامعی درباره استفاده از گرافن در صنایع مختلف درج شده است. این اطلاعات به مشتریان این شرکت کمک می‌کند تا با پتانسیل‌های صنعتی محصولات فرست‌گرافن آشنا شوند.

شرکت فرست‌گرافن (First Graphene) یکی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده محصولات گرافنی، اقدام به راه‌اندازی پلت‌فورم جدیدی برای پاسخ به نیاز مشتریان بین‌المللی خود کرده است. این شرکت سایت جدیدی برای معرفی محصولات و فروش‌ آن‌ها راه‌اندازی کرده که فرصت‌ تازه‌ای در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا درک بهتری نسبت به پتانسیل‌ها و کاربردهای گرافن داشته باشند.

فرست‌گرافن دارای خط تولید قدرتمندی بوده که توانایی تولید صد تن محصولات گرافنی در سال را دارد. همچنین این شرکت موفق به دریافت تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های مربوط به فروش محصولات خود در اروپا و استرالیا شده و در نتیجه می‌تواند ده‌ها تن از محصولات گرافنی را به این دو منطقه صادر کند. چندی پیش کنسرسیوم REACH به این شرکت اجازه داد تا ۱۰ تن از محصولات خود را در اروپا و انگلستان به فروش برساند. REACH کنسرسیومی است که وظیفه ارزیابی و صدور مجوز برای فروش مواد شیمیایی در اروپا را به عهده دارد. این سازمان نقش مهمی در محافظت از سلامت انسان و محیط‌زیست در اروپا را داشته که این کار با شناسایی و بررسی خواص و مواد شیمیایی انجام می‌شود.

کریس مک‌ماهان از مدیران بازاریابی شرکت فرست‌گرافن می‌گوید: «این یک سایت ساده نیست بلکه پلت‌فورم جدیدی است که در آن توانمندی‌های واقعی شرکت فرست‌گرافن به نمایش گذاشته می‌شود. این سایت راهنمای شفافی برای مشتریان بین‌المللی ما بوده تا از کاربرد گرافن در صنایع مختلف با خبر شوند. ما به تولید محتوا طی ماه‌های آتی ادامه می‌دهیم تا منابع با ارزشی را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.»