۲۰ مرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام در مسابقه قطبنما

۲۰ مرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام در مسابقه قطبنما

برنامه نانومچ (NanoMatch) اقدام به برگزاری سری سوم از مسابقه قطبنما کرده است. علاقه‌مندان تا ۲۰ مرداد برای شرکت در این مسابقه فرصت دارند.

سری سوم مسابقه قطبنما از تاریخ ۱۰ الی ۲۰ مردادماه ۹۸ برگزار می‌‌شود. قطب‌نما مسابقه‌ای است که برنامه نانومچ در راستای شکل‌گیری تفکر صحیح کارآفرینانه در میان فناوران و دانشجویان کشورمان برگزار می‌کند و فرصتی است تا فعالان عرصه کسب‌وکارهای نوپا، تجربیات و نظرات خود را در مورد چالش‌های مسیر توسعه و تجاری‌سازی فناوری بیان نمایند.
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مسابقه سری سوم قطب‌نما به آدرس این مسابقه مراجعه کنید. دریافت پاسخ‌ها به‌صورت آنلاین خواهد بود. مخاطبان می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه، پاسخ خود را بارگذاری نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد و پاسخ‌های برتر انتخاب و معرفی شوند. توضیحات بیشتر در تصویر زیر قابل مشاهده است:


لازم به ذکر است اولین سری این مسابقه با موضوع چگونگی انتخاب ایده با قابلیت تجاری‌سازی، مهرماه ۹۶ همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه سالانه فناوری نانو برگزار شد و مخاطبان برنامه پاسخ‌های خود را در غرفه نانومچ در جشنواره نانو تحویل دادند. در این سری از مسابقه، از میان پاسخ‌های دریافتی، سه پاسخ برتر انتخاب و معرفی شدند و به برگزیدگان، یک بسته از محصولات تجاری شده فناوری نانو به همراه یک نیم‌سکه بهار آزادی به رسم یادبود و یادگاری از سمت نانومچ تقدیم شد. پس از آن، مسابقه قطب‌نما بصورت حضوری و آنلاین با موضوعات گوناگون برگزار شد و پاسخ‌های برتر انتخاب شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.