برگزاری دوره آموزشی برای معرفی کاربرد و مزایای یک نانومحصول

برگزاری دوره آموزشی برای معرفی کاربرد و مزایای یک نانومحصول

توزیع‌کننده نانومحصول آرایشی بهداشتی با خواص درمان پوست، اقدام به برگزاری دوره آموزشی برای معرفی کاربردها و مزایای این محصول کرده است.

گلوبال‌مد تکنولوژیز (GlobalMed Technologies) یکی از پیشروان تولید و فروش تجهیزات پزشکی است. این شرکت اعلام کرد، شرکت درما‌کانسپتز که توزیع کننده نانومحصول GlycoAla® این شرکت است، اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی برای علاقه‌‌مندان در ماه آگوست و سپتامبر می‌کند. در این دوره آموزشی تری وجاک از مدیران درماکانسپتز درباره کاربردهای این نانومحصول مطالب مهمی را ارائه می‌دهد. وی از کاربردها، مزایا و نتایج این محصول برای ایجاد خاصیت ضدپیری روی مصرف‌کنندگان صحبت خواهد کرد.

در این محصول از روش فتودینامیک برای درمان استفاده می‌شود که حاوی اسید هیالورونیک است. GlycoAla از سامانه رهایش نانوذرات گلیکوسفر پیشرفته بهره‌مند است تا پایداری و جذب پوست را افزایش دهد. این محصول درصورت تابش نور خورشید فعال شده و می‌تواند یک سری درمان سه گانه را انجام دهد و در نهایت میزان حفره‌های پوست را کاهش داده، آن را صاف و بدون چروک کند؛ این فرآیندها در نهایت منجر به روشن‌تر شدن پوست شده و آبرسانی بهتری روی آن انجام می‌شود.

ساندرس ارگاس مدیرعامل شرکت گلوبال‌مد می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که با درماکانسپتر کار می‌کنیم تا این محصول آرایشی بهداشتی به بازار آمریکا وارد شود. این کار یک موقعیت برای صنعت مراقبت پوستی خواهد بود تا درباره این فرصت کسب‌وکار جالب توجه چیزهایی بی‌آموزد.»

GlycoAla یک محصول مبتنی بر فناوری‌نانو بوده که در زیرمجموعه محصولات فتودینامیک قرار می‌گیرد. این محصول اثرات جانبی کمی داشته و از نظر هزینه نیز مقرون‌‌به‌صرفه است و همچنین روشی غیرتهاجمی برای درمان چروک‌های پوست است. این روش یک گزینه ایده‌آل با ریسک کم است.

شرکت گلوبال‌مد یک شرکت پزشکی است که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و در حوزه لیزر تخصص دارد. با بیش از بیست سال سابقه، این شرکت موفق به ارائه محصولات مختلفی نظیر Omnilux®, VASERlipo®, BTL®, Cool Touch™, PhotoMedex® شده‌است.