نانوکود کلات آهن در نخستین فن بازار ملی کشاورزی و منابع طبیعی

شرکت صدور احرار شرق در نخستین فن بازار ملی کشاورزی و منابع طبیعی که در روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری در محل مصلی تهران برپا است، به ارائه محصول تولیدی خود، نانوکود کلات آهن می‌پردازد. این شرکت به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه کاربرد فناوری نانو در کشاورزی، در این فن بازار حضور یافته است.

شرکت صدور احرار شرق در نخستین فن بازار ملی کشاورزی و منابع طبیعی که در روزهای ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه سال جاری در محل مصلی تهران برپا است، به ارائه محصول تولیدی خود، نانوکود کلات آهن می‌پردازد. به گفته نظران مدیرعامل شرکت صدور احرار شرق و مسئول پروژه کود کلات آهن خضراء، این محصول دارای قابلیت اثرگذاری هم بر روی محصولات کشاورزی و هم در محیط زیست است و هم اکنون به تولید انبوه رسیده است.

 

فن بازار ملی کشاورزی و منابع طبیعی از سوی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت ۳ روز در مصلی تهران برگزار می‌شود. گفتنی است در این فن بازار ۵۷۱ فناوری و توانمندی فناورانه در بخش کشاورزی، ارایه شده است که از این تعداد، ۴۴۴ فناوری از سوی مؤسسه‌های تحقیقاتی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی، ۷۹ فناوری از سوی اشخاص حقیقی، ۲۲ فناوری به‌وسیله‌ی شرکت‌های خصوصی، ۱۶ فناوری به‌وسیله‌ی دانشگاه‌ها و ۱۰ فن آوری از سوی مراکز تحقیقاتی دولتی عرضه می‌شود.

گفتنی است شرکت صدور احرار شرق به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه کاربرد فناوری نانو در کشاورزی، در فن بازار ملی کشاورزی و منابع طبیعی حضور یافته و محصول خود، کودکلات آهن با نام انحصاری خضراء، را ارائه داده است. شایان ذکر است این شرکت محصول تولیدی خود را تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی از جمله جشنواره فناوری نانو، جشنواره نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه‌های فناوری نانوی ژاپن، سوریه، کره جنوبی، روسیه و در اولین کنگره کود در سالن هتل المپیک ارائه داده است.