اردیبهشت‌ماه ۹۲؛ همایش ملی علوم و صنایع غذایی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در نظر دارد «دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی» را در روزهای نهم و ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲، در محل این دانشگاه برگزار کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در نظر دارد «دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی» را در روزهای نهم و ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲، در محل این دانشگاه برگزار کند. ایجاد بستری مناسب برای تحقیقات کاربردی‌تر و متناسب با نیاز جامعه، تبادل اطلاعات ما بین محققان حوزه صنایع غذایی و آشنایی با جدیدترین یافته‌های علمی عرصه صنایع غذایی از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

 

از جمله محورهای مورد بررسی مرتبط با فناوری نانو در همایش ملی علوم و صنایع غذایی می‌توان به «نانو فناوری در صنایع غذایی» اشاره داشت. روش‌های نوین فراوری در صنایع غذایی، روش‌های نوین پایش کیفیت، ایمنی مواد غذایی، فرآورده‌های غذایی اورگانیک، ریزپوشانی(میکروکپسولیزاسیون) در صنایع غذایی، کاربرد زیست‌فناوری در صنایع غذایی، بسته‌بندی در صنایع غذایی، فرآوری پس‌ماندهای کشاورزی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنایع غذایی از دیگر موضوعات مورد بحث در این همایش به شمار می‌روند.

 

متقاضیان شرکت در این همایش فرصت دارند تا آخر وقت اداری روز ۲۰بهمن‌ماه سال جاری، چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین ثبت‌نام بدون ارسال مقاله تا تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۲امکان‌پذیر است.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی دومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی مراجعه کنند. همچنین تماس با دبیرخانه همایش از طریق شماره تلفن ۰۵۸۱۲۲۰۱۰۹۱ امکان‌پذیر است.