برگزاری آزمون آزمایشی برای داوطلبان چهارمین المپیاد نانو

آزمون آزمایشی «آمادگی چهارمین المپیاد نانو» بصورت مجازی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو برگزار می‌شود.

ستاد نانو در نظر دارد برای افزایش سطح آمادگی داوطلبان چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، آزمون آزمایشی «آمادگی چهارمین المپیاد نانو» را بصورت مجازی در روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو برگزار کند.

از جمله اهداف برگزاری این آزمون آزمایشی غیرحضوری که ویژه داوطلبان المپیاد نانو برگزار می‌شود، می‌توان به امکان شرکت همه افراد از سراسر کشور در آزمون، سنجش آمادگی داوطلبان توسط خود آنها برای شرکت در المپیاد نانو و آشنایی با نحوه طرح سؤالات، اشاره کرد. نتایج این آزمون تأثیری بر نتایج چهارمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو نخواهد داشت.

آزمون آزمایشی «آمادگی چهارمین المپیاد نانو» از ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۵ بهمن‌ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، به مدت ۲۴ ساعت، بر روی پایگاه اینترنتی آموزش فناوری نانو، در دسترس قرار خواهد داشت. دانش‌آموزان فرصت دارند در این مدت با استفاده از کد ملی خود به بخش برگزاری آزمون پایگاه اینترنتی آموزش مراجعه و در آزمون شرکت کنند. راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی غیرحضوری آمادگی مسابقه نانو از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است، کارنامه شرکت‌کنندگان در آزمون آزمایشی، از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه از طریق پایگاه اینترنتی آموزش نانو قابل مشاهده خواهد بود. همچنین متن کامل سؤالات به همراه پاسخنامه تشریحی آن از همان ساعت بر روی پایگاه اینترنتی باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است بر اساس آیین‌نامه ارزیابی نهادهای ترویجی، حضور داوطلبان ثبت نام شده در المپیاد توسط هر نهاد در آزمون‌های آزمایشی، بر امتیازدهی عملکرد آن نهاد، تاثیر خواهد داشت.