نخستین کمپ تابستانی کارآفرینی ویژه نوجوانان برگزار می‌شود

ثبت نام نخستین کمپ تابستانی «کارآفرینان فردا» با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند (EDI) برای گروه سنی ۱۶ تا ۱۹ سال از ۲۲ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

ثبت نام نخستین کمپ تابستانی کارآفرینان فردا با همکاری موسسه توسعه کارآفرینی هند (EDI) برای گروه سنی ۱۶ تا ۱۹ سال از ۲۲ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. این کمپ تابستانی از ۳۰ مرداد تا ۴ شهریورماه سال جاری به مدت ۶ روز در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی وحرفه‌ای برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کمپ شناسایی پتانسیل بلقوه و توانایی و ظرفیت‌های نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز کشور، با مجهز نمودن به ویژگی‌های کارآفرینانه مانند ریسک پذیری، تفکر خلاق، مدیریت تعارض، ارتباطات موثر، کار تیمی و مدیریت احساسات در مواجهه با چالش‌های پیش رو، تبیین شده است.

اجرای دوره توسط اساتید برجسته موسسه توسعه کارآفرینی هند؛ پروفسور صیدیکو، دکتر شوکلا و راجیو جوشی، انگیزش کارآَفرینانه، بازی و فعالیت‌های توسعه دهنده در راستای پرورش ویژگی‌هایی مانند: خلاقیت، تلاش برای برتری، رهبری، حل مساله، استقلال، هدف‌گذاری و غیره از جمله ویژگی‌های اردوی مذکور است.

شرکت کنندگان در این دوره همچنین با مواردی چون تعامل رسمی و غیر رسمی با کارآفرینان و افراد موفق، سنجش و توسعه ویژگی‌ها و شایستگی‌های کارآفرینانه آشنا شده و در بازدید از موسسات معروف به منظور تجزیه و تحلیل فرآیند خلق و توسعه کسب و کار، خودارزیابی از طریق ابزارها و آزمون‌های روانشناختی و مشاوره روانشناسی و شغلی شرکت خواهند کرد.

متقاضیان ثبت نام در کمپ تابستانی کارآفرینان فردا می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمپ در سامانه ثبت نام کمپ تابستانی کارآفرینان فردا ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۰۸۴۸۸۶۰۴، ۰۹۳۵۵۰۴۸۳۰۱ و ۰۲۶۳۲۵۱۱۹۱۵ تماس حاصل نمایند.