اعطاء امتیاز توزیع نانومحصولات بخش روغن و روان‌ساز

شرکت N1تکنولوژیز امتیاز توزیع نانومحصولات خود را به شرکت بلندینگ اند پکیجینگ واگذار کرده است. بلندینگ اند پکیجینگ پیش از این، فروش محصولات خود در بخش‌های مختلف آمریکا را به چند توزیع‌کننده دیگر داده بود.

شرکت N1تکنولوژیز (N1 Technologies) اعلام کرد که توافق‌نامه همکاری با شرکت بلندینگ اند پکیجینگ (Blending and Packaging) به امضاء رسانده است. N1تکنولوژیز قصد دارد از امکانات شرکت بلندینگ برای بخش توزیع نانومحصولات خود که روغن و روان‌ساز است، استفاده کند. شرکت بلندینگ کارخانه و انباری به مساحت ۲۵ هزار فوت مربع دارد که از آن برای تولید ظروف نگهدارنده روغن استفاده می‌کند. این ظروف برای مصرف شرکت‌های بزرگ تولیدکننده روغن، تولید می‌شود. سال‌هاست که خرده فروش‌های بسیاری با شرکت بلندینگ همکاری دارند که این همکاری می‌تواند برای شرکت N1تکنولوژیز به عنوان فرصتی برای فروش محصولات خود باشد.
دال هورن، مدیرعامل شرکت بلندینگ، می‌گوید: «کیفیت نانومحصولات N1تکنولوژیز بسیار جالب است به طوری که مرا شگفت‌زده کرده است. طی سال‌هایی که من در این حوزه فعالیت داشته‌ام، محصولات مختلفی در بخش روغن و روان‌ساز دیده‌ام اما هیچ گاه به این اندازه تحت تأثیر قرار نگرفته بودم.»
بلندینگ در قالب این تفاهم‌نامه همکاری، امتیاز توزیع محصولات N1تکنولوژیز را، به صورت غیرانحصاری، بدست می‌آورد. با این کار N1تکنولوژیز می‌تواند بخشی از نیاز بازار را برآورده سازد.
استوی لورن، مدیرعامل N1تکنولوژیز، می‌گوید: «ما خیلی خوشحالیم که در بخش توزیع محصولات با شرکت بلندینگ همکاری داریم. ما با چند توزیع کننده دیگر نیز در بخش‌های مختلف آمریکا همکاری داریم و این تفاهم‌نامه همکاری، فرصت‌های جدیدی برای ما ایجاد خواهد کرد. با این کار N1تکنولوژیز به یکی از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان پیشرو در بازار تبدیل می‌شود.»