رونمایی از نانودوربینی با کارایی بالا و قیمت کم

شرکت فاز ۱ تکنولوژی اخیرا نانودوربینی به بازار عرضه کرده که دارای سرعت، قدرت تفکیک و کارایی بالا بوده و در عین حال قیمت پایینی دارد.

فاز ۱ تکنولوژی (Phase 1 Technology) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه توزیع دوربین‌های دیجیتال است. این شرکت اخیرا از نوعی دروبین ارزان، کوچک و باکارایی بالا موسوم به Nano GipE رونمایی کرده است. این دوربین با نام تجاری DALSA در لیست فروش محصولات این شرکت قرار گرفته است.
روستی پونس از مدیران شرکت فاز ۱ تکنولوژی می‌گوید: « با این دوربین جدید ما می‌توانیم خدمات جدیدی به بازار ارائه کنیم و در واقع بازار جدیدی به بازار قدیمی اضافه کنیم. در حال حاضر بازار نیاز به محصولی ارزان قیمت داشته که با ابعاد کوچک، قدرت تفکیک بالا، نرخ فریم بالا و همچنین با قابلیت انتقال مطمئن داده‌ها بتواند نیاز مشتریان را تامین کند. تمامی این ویژگی‌ها در دوربین دیجیتال DALSA وجود دارد.»
فاز ۱ تکنولوژی چالش‌های سرعت بالا، سبک بوده و ابعاد را در این بازار درک کرده است و از این رو محصولی جدید با چنین قابلیت‌هایی ارائه کرده است. مدل‌های تک‌فامی ایم محصول بسیار انعطاف‌پذیر بوده و از ویژگی‌های ذیل برخوردار است:
در این دوربین‌ از حسگرهای IMX174 و IMX249 CMOS شرکت سونی استفاده شده است.
از فناوری TurboDrive™ برای افزایش سرعت انتقال اطلاعات استفاده شده که تقریبا سرعت را دو برابر افزایش داده است.
پونس دی‌لئون از مدیران این شرکت می‌گوید: «کسانی که نیاز به سرعت بسیار بالا داشته باشند می‌توانند از گزینه‌های (آپشن‌‌ها) مختلف این دوربین نظیر OEM استفاده کنند. وجود فرآیندهایی نظیر بازرسی PCB، بازرسی چاپ و ویفر و راهنمای روباتیک از جمله مزایای این سیستم است. این نانودوربین جدید کاملا با سیستم‌های میکروسکوپی قابل انطباق بوده و می‌تواند در آنها مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مزایای این دوربین امکان استفاده از آن در نور کم است به طوری که حساسیت آن نزدیک به دوربین‌های CCD است.
برای کسب اطلاعات بیشتری به آدرس http://www.phase1tech.com/Cameras/Dalsa/Genie-Nano-Series مراجعه کنید.
این شرکت در سال ۱۹۸۶ تاسیس شده و یکی از قدیمی‌ترین توزیع‌کنندگان دوربین در آمریکا است. فاز ۱ تکنولوژی در حوزه قطعات دوربین نیز فعالیت دارد.