برگزاری ۴ دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه مدرسین و نهادهای ترویجی فناوری نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی برگزاری سمینارهای آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو، ۴ دوره آموزشی ترویج صنعتی جهت افزایش توانمندی مدرسین و نهاد‌های ترویجی فعال در فناوری نانو در هفته آخر دی ماه و نیمه اول بهمن ماه برگ

کارگروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در نظر دارد به منظور افزایش سطح کیفی محتوایی سمینارهای آشنایی صنایع با کاربردهای فناوری نانو، دوره‌هایی جهت افزایش توانمندی مدرسین و نهاد‌های ترویجی فعال برگزار نماید. جدول زمانی برگزاری این دوره ها در ادامه آمده است:

ردیف نوع دوره زمان برگزاری
۱ دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه مدرسین فناوری نانو ۲۹ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه
۲ دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه نهادهای ترویجی فناوری نانو ۴ بهمن ماه
۳ دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه مدرسین فناوری نانو ۱۳ بهمن ماه لغایت ۱۶ بهمن ماه
۴ دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه نهادهای ترویجی فناوری نانو ۱۸ بهمن ماه

لازم به ذکر است، محتوای دو دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه مدرسین فناوری نانو که چهار روزه برگزار می گردد مشابه یکدیگر است و دوره آموزشی ترویج صنعتی ویژه نهادهای ترویجی فناوری نانو به صورت یک روزه و مشابه یکدیگر برگزار می‌گردد. تمامی مدرسین دارای گواهی توانمندی تدریس معتبر(دارندگان گواهی های ترازهای الف، ب و ج) و نهادهای ترویجی(به جز پژوهشسراهای دانش آموزی) ثبت شده در سامانه نهادهای ترویجی ستاد نانو می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

عناوین و سرفصل های دوره های ویژه مدرسین عبارتند از؛

۱- آشنایی با حمایت ها و بخش های مرتبط با توسعه صنعتی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
۲- آشنایی با نقش و عملکرد واحد های R&D شرکت های صنعتی و مبانی مدیریت تحقیق و توسعه
۳- آشنایی با مبانی و مفاهیم ابزارهای مالی
۴- آشنایی با مفاهیم پایه پیرامون طرح و مدل کسب و کار
۵- اصول ارتباط و ارائه محتوای فناوری نانو به سرمایه گذاران، شرکت های صنعتی و فعالین اقتصادی

عناوین و سرفصل های دوره های ویژه نهادهای ترویجی عبارتند از؛

۱- آشنایی با حمایت ها و بخش های مرتبط با توسعه صنعتی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
۲- اصول کار تیمی
۳- اصول ارتباط و ارائه محتوا به سرمایه گذاران، شرکت های صنعتی و فعالین اقتصادی

حضور مدرسین و نهادهای علاقمند به فعالیت در حوزه ترویج صنعتی فناوری نانو در یکی از این دوره‌ها الزامی است و پس از برگزاری دوره اول آموزشی ترویج صنعتی مدرسین و نهادها تمامی گواهی‌های صادر شده قبلی از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو جهت برگزاری سمینارهای صنعتی فاقد اعتبار خواهد بود و از این پس تنها مدرسین و نهادهایی که در دوره های سال ۱۳۹۴ شرکت کرده باشند امکان دریافت حمایت از سوی ستاد را خواهند داشت. مزید اطلاع است از این پس و بر حسب استقبال و درخواست مدرسین و نهادهای ترویجی این دوره های آموزشی هر سه ماه یک بار برگزار خواهند شد.

مدرسین فناوری نانو علاقه مند به شرکت در این دوره ها جهت ثبت نام می توانند با ارسال مشخصات فردی خود(نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ اخذ یا تمدید گواهی توانمندی تدریس، شماره موبایل) به ایمیل ips@nano.ir نسبت به ثبت نام در این دوره مبادرت نمایند. سایر موارد پس از اعلام مشخصات فردی به اطلاع مدرسین متقاضی شرکت در دوره خواهد رسید.

نهادهای ترویجی فناوری نانو علاقه مند به شرکت در این دوره ها با ارسال مشخصات نهاد و رابط خود(نام نهاد، نام و نام خانوادگی رابط نهاد، شماره موبایل رابط) به ایمیل ips@nano.ir در این دوره ها می توانند ثبت نام کنند. سایر موارد پس از اعلام مشخصات اولیه به اطلاع رابطین نهادهای متقاضی شرکت در دوره خواهد رسید.

گفتنی است با توجه به محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۰۷۲۵۹۵۹۵ تماس حاصل فرمایند.