تخصیص حمایت ۶۰ درصدی برای شرکت در دوره‌های آموزشی ـ دستگاهی

موسسه آزما فناور پژوهان وندا با حمایت شبکه آزمایشگاهی ستاد توسعه فناوری نانو تا پایان سال ۹۴، ۳۰ عنوان کارگاه‌های آموزشی-دستگاهی برگزار می‌کند.

موسسه آزما فناور پژوهان وندا با حمایت شبکه آزمایشگاهی ستاد توسعه فناوری نانو در راستای ارتقاء سطح علمی کارشناسان آزمایشگاه‌ها، دانشجویان و محققین علاقه‌مند به یادگیری دانش کار با دستگاه‌های آزمایشگاهی، ۳۰ عنوان کارگاه‌های آموزشی-دستگاهی را در دوماه پایانی سال ۹۴ برگزار می‌کند.
 
در همین خصوص کارشناسان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌توانند با پرداخت بیست‌و‌پنج هزار تومان و با استفاده از اعتبار آموزشی آزمایشگاه‌شان نزد شبکه، در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. دانشجویان نیز از تخفیف ۲۰ درصدی برای ثبت‌نام در کارگاه‌ها برخوردار خواهند بود.

همچنین کارگروه توسعه منابع انسانی ستاد نانو، در راستای توسعه توانمندی کار با تجهیزات آزمایشگاهی نانو، از محققانی که پروپوزال یا پایان‌نامه آن‌ها به تأیید کمیته علمی ستاد رسیده باشد (محققان فعال در حوزه فناوری نانو) جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی دستگاهی حمایت ۶۰ درصدی بعمل می‌آورد.

شایان ذکر است، اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی می‌تواند در دو دوره آموزشی با تخفیف ۵۰ درصد ثبت‌نام کنند.

علاقمندان جهت اطلاع از عناوین کارگاه‌ها، سرفصل‌های که در هر کارگاه ارائه می‌گردد و ثبت‌نام به وب سایت شبکه آزمایشگاهی و وب ‌سایت موسسه آزما فناور پژوهان وندا مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۰۶۹۹۱۵، ۰۲۶۳۳۳۲۴۰۷۸، ۰۹۱۰۶۹۸۳۸۳۱ و ۰۹۱۰۶۹۸۳۸۳ تماس حاصل نمایند.