دومین سمینار نانوفناوری بازساختی و کارگاه CRISPR برگزار می‌شود

دومین سمینار «سلول‌های بنیادی و نانوفناوری بازساختی» با حضور پروفسور علی خادم حسینی از دانشگاه هاروارد و اساتید دانشگاه هاروارد، MIT، ناتینگهام و نورث وسترن در محل تالار بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

دومین سمینار «سلول‌های بنیادی و نانوفناوری بازساختی» ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن نانوفناوری پزشکی ایران با حضور پروفسور علی خادم حسینی (H- index=82) از دانشگاه هاروارد و اساتید دانشگاه هاروارد، MIT، ناتینگهام و نورث وسترن در محل تالار بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

این سمینار تخصصی ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۵، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ در تالار بیمارستان امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به این صفحه اینترنتی مراجعه نمایند.

همچنین کارگاه جانبی سمینار با عنوان ژن‌درمانی بازساختی با استفاده از سیستم CRISPR در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ به صورت تئوری و عملی، در محل بیمارستان فارابی برگزار خواهد شد.

برخی از سرفصل‌های مورد بررسی در این کارگاه آموزشی عبارتند از، «ژن‌درمانی»، «ژن‌درمانی بازساختی»، «وکتورهای مبتنی بر نانوساختارها» و…

علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به این صفحه اینترنتی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

گفتنی است، ارایه این کارگاه آموزشی را دکتر پیمان کیهان‌ور، دکتر اقبال‌ سعید و دکترصالح جامه‌دْر بر عهده خواهند داشت.