جمعه نمایشگاه نانو در کنار مسولین مجلس و دولت

در آخرین روز هفته، نمایشگاه نانوی تهران میزبان نمایندگان مجلس و مسولین دولتی و نیز گروه‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی از سراسر کشور بود.

در جریان سومین روز برگزاری نهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو تعدادی از نمایندگان مجلس و همچنین تعدادی از مدیران دولتی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران در جریان آخرین دستاوردهای کشور در حوزه فناوری نانو قرار گرفتند.

سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس، عباسعلی پوربافرانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، دکتر صابر میرزایی، معاون پژوهش و توسعه مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری و دکتر شریعتمدار، مشاور ارشد وزیر جهاد کشاورزی از جمله بازدیدکنندگان سومین روز برگزاری نمایشگاه فناوری نانو بودند.

امروز نیز مانند روزهای قبل نمایشگاه نانو در قالب تورهای علمی نانو، میزبان گروه‌های مختلفی از دانش آموزان و دانشجویان داخلی و خارجی بود.

نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو با حضور ۱۰۹ شرکت‌کننده، ۱۷ مرکز دانشگاهی، پژوهشی، پارک علم و فناوری و مرکز رشد،‌ ۹ مرکز آزمایشگاهی، شش نهاد ترویجی و ۱۲ شرکت خارجی از روز چهارشنبه به مدت ۴ روز در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.