ارائه فناوری درمانی «تحریک پالس نانو» به سرمایه‌گذاران

یک شرکت فعال در حوزه درمان با استفاده از لیزر، فناوری تحریک پالس نانو خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه داده است تا بتواند نظر آنها را برای سرمایه‌گذاری جلب کند.

پالس بیوساینس (Pulse Biosciences) یکی از شرکت‌های پزشکی است که در حوزه روش‌های درمانی مبتنی برفناوری‌ نانو فعالیت دارد. این شرکت پلتفورم فناوری موسوم به تحریک پالی نانو (NPS) را برای درمان بافتی ارائه کرده است.
پالس بیوساینس برای جلب نظر سرمایه‌گذاران، کنفرانسی تدارک دیده تا فناوری خود را به سرمایه‌گذاران معرفی کند. در این کنفرانس آخرین اطلاعات مربوط به این فناوری و پیشرفت‌های انجام شده در این حوزه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. این شرکت به دنبال بحث و بررسی این دستاوردهاست و نتایج مالی فعالیت‌های خود را تا پایان ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۶ ارائه می‌کند.
براساس اطلاعات منتشر شده، این فناوری از یک ژنراتور پالسی نانوثانیه‌ای برای تحت تأثیر قرار دادن بافت‌ها استفاده می‌کند. قرار است تا پایان سال جاری، برای گرفتن مجوز سازمان غذا و دارو برای این محصول اقدام شود. مسئولان این شرکت برای اولین آزمون بالینی این فناوری اقدام کرده و نتایج موفقیت‌آمیزی به دست آورده‌اند. در این آزمون بالینی، دوز مناسب برای درمان سلول‌های غیرنرمال پوست مورد بررسی قرار گرفته است. البته پیش از این نتایج مطالعات پیش‌بالینی این روش درمانی در کنفرانس SITC 2016 ارائه شده بود. در این مقاله نشان داده شده که در این روش درمانی پاسخ سیستم ایمنی در برابر تومور سرطانی افزایش می‌یابد و همچنین از تکثیر سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌شود. این شرکت اخیراً اولین مطالعات پایلوت خود را برای استفاده از این روش در درمان سرطان آغاز کرده است که انتظار می‌رود این مطالعات تا پایان سال جاری ادامه یابد.
دارین یوکر از مدیران این شرکت می‌گوید: «ما خوشحالیم که به این دستاوردها در این سه ماهه دست یافته‌ایم. ما کوشش‌های متعددی برای توسعه این روش در مسیر ایجاد پلتفورم فناوری NPS انجام داده‌ایم.»
این کنفرانس ۱۴ نوامبر سال ۲۰۱۶ برگزار شده و افراد متعددی برای شرکت در آن دعوت شده‌اند.