برگزاری وبینار آموزشی با موضوع «میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM)» در سایت آموزش فناوری نانو

وبینار آموزشی «میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM)» در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۹۵ در سایت آموزش فناوری نانو برگزار خواهد شد و به حاضرین در این دوره آموزشی گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

سیستم جامع آموزش فناوری نانو، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را در دستور کار خود دارد. با توجه به سابقه برگزاری این دوره‌ها در سایت آموزش، هفتمین دوره ۳ ساعته در سال تحصیلی جدید، با عنوان «میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM)» در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۹۵ توسط دکتر اشکان ذوالریاستین تدریس می‌شود.

رزومه مختصری از دکتر ذوالریاستین بدین شرح است:

•    دکتری مهندسی مواد – فناوری نانو و پژوهشگر پسادکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، عضو هیات علمی پژوهشگاه نیرو، مدرس تراز الف و مدرس برتر در چندین دوره از مسابقه ملی.

سرفصل‌های دوره عبارتست از:
– مفاهیم پایه
– تاریخچه میکروسکوپ‌های الکترونی
– تفاوت میکروسکوپ SEM و TEM
– ساختار و اجزاء میکروسکوپ الکترونی عبوری
-اصول کاری میکروسکوپ الکترونی عبوری
– برهمکنش پرتو الکترونی و نمونه
– مکانیزم تشکیل تصویر و انواع کنتراست‌ها
– حالت‌های مختلف تصویربرداری
-آماده‌سازی نمونه
– نحوه کار دستگاه
– تعیین اندازه ذرات با استفاده از میکروسکوپ الکترونی عبوری
-الگوهای پراش
– کاربردها و محدودیت‌های میکروسکوپ الکترونی عبوری

هزینه ثبت‌نام در این دوره ۲۱،۰۰۰ تومان است که برای کاربران برتر ماه سایت آموزش تخفیف ۵۰٪ درنظر گرفته شده است. لینک ثبت‌نام از ۲۹ بهمن‌ماه فعال بوده و با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کرده باشند. ثبت‌نام در این دوره‌ از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد.

قابل ذکر است به افرادی که در دوره ثبت‌نام نموده و در تاریخ دوره در کلاس آنلاین، حضور مجازی داشته باشند و همچنین عضو سایت آموزش باشند، گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت آموزش نانو مراجعه و یا با ایمیل lms@nano.ir مکاتبه و یا با شماره‌ ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶ تماس حاصل نمایند.

شرایط آزمون پایان دوره متعاقبا اعلام شده و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب شرایط اعلام شده باشند، گواهی پایان دوره را دریافت می‌کنند.