فروش فناوری نانوجوهر برای استفاده در صنعت الکترونیک چاپی

شرکت پی‌وی‌نانوسل که در بخش تولید نانوجوهرهای رسانا فعالیت دارد، اقدام به همکاری مشترک با شرکت مایربرگر کرده است. این همکاری برای استفاده از نانوجوهرها در بخش ادوات الکترونیک چاپی است.

شرکت پی‌وی‌نانوسل (PV Nano Cell) یکی از تولیدکنندگان نانومواد تک‌بلور است. از این مواد برای تولید جوهر استفاده می‌شود. این شرکت اخیراً همکاری با شرکت مایربرگر (Meyr Burger) آغاز کرده است؛ شرکتی که در صنعت الکترونیک فعالیت داشته و روی فناوری چاپ جوهرافشان کار می‌کند.
پی‌وی‌نانوسل از جوهرهای مس و نقره موسوم به Sicrys برخوردار است که شرکت مایربرگر از این فناوری برای چاپگرهای خود در حجم بالا استفاده خواهد کرد. این نانوجوهر برای بخش‌های نیمه‌هادی، بسته‌بندی، متالیزه کردن پیل‌های خورشیدی استفاده خواهد شد.
فرنانودو دولاوگا، مدیرعامل شرکت پی‌وی‌نانوسل، می‌گوید: «ما از همکاری با شرکت مایربرگر بسیار خرسندیم. این همکاری در چند پروژه مشترک روی چاپگرهای جوهرافشان بوده که قرار است از جوهرهای رسانای ما برای صنایع مختلف استفاده شود. این همکاری مزایای دو طرفه‌ای دارد و به پی‌وی‌نانوسل کمک می‌کند تا از طریق شرکت مایربرگر به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کند. فناوری جوهررسانای مس Sicrys اخیراً تولید شده که می‌تواند در کنار نانوجوهر نقره ما قرار گیرد و لیست محصولات ما را برای مشتریان کامل کند.»
این دو شرکت برای بهبود خدمات و فناوری‌های یکدیگر، روی چند پروژه مختلف همکاری خواهند داشت. هنک گوسنس از مدیران شرکت مایربرگر می‌گوید: «جوهر رسانای شرکت پی‌وی‌نانوسل می‌تواند برای مشتریان ما مزایایی را به ارمغان ‌آورد. ما معتقدیم که پیشرفت‌هایی توسط پی‌وی‌نانوسل در بازار جوهرهای رسانا انجام شده‌است که ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ما ایجاد می‌کند. امکان تولید جوهرهای پیشرفته در پی‌وی‌نانوسل و پیشگامی این شرکت در تولید جوهرهای مسی موجب کاهش هزینه‌ها و بهبود عملکرد در این بازار می‌شود.»
با توسعه فناوری چاپگر JETx، شرکت مایربرگر می‌تواند خدماتی را در بخش الکترونیک چاپی برای استفاده در پیل خورشیدی، ادوات نیمه‌هادی، صنعت ادوات پوشیدنی و بوردهای مدار چاپی ارائه کند.
پی‌وی‌نانوسل یکی از شرکت‌های تولیدکننده جوهرهای رسانا است. این جوهرها در الکترونیک چاپی و سلول‌های فتوولتائیک قابل استفاده اند.