ارائه فناوری برای فرمولاسیون نانوداروها

شرکت پرسیژن نانوسیستمز اقدام به ارائه محصولات و فناوری‌های خود در حاشیه نمایشگاه CLINAM در بازل سوئیس کرده است. یکی از فناوری‌های این شرکت NanoAssemblr™ است که برای فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوذرات به منظور تولید دارو استفاده می‌شود.

شرکت پرسیژن نانوسیستمز (Precision NanoSystems) در نمایشگاه نانوپزشکی CLINAM اروپا مزایای محصول NanoAssemblr™ و فناوری‌های میکروسیالی خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. این نمایشگاه به همراه کنفرانسی از تاریخ ۷ تا ۱۰ می ۲۰۱۷ در بازل سوئیس برگزار می‌شود. در این رویداد، آخرین دستاوردها در بخش نانوپزشکی از بخش تحقیقات تا استفاده در کلینیک‌ها ارائه می‌شود.
پرسیژن به ارائه چالش‌های عملی در توسعه نانوپزشکی می‌پردازد. جیمز تیلر مدیرعامل و بنیان‌گذار این شرکت نیز قصد دارد یک سخنرانی با موضوع چالش‌های حوزه میکروسیالی داشته باشد. در این سخنرانی او درباره امکان توسعه نانوپزشکی از تحقیقات پایه تا استفاده در بیمارستان‌ها صحبت می‌کند. او راهبردهای میکروسیالی برای تولید محصولات حوزه نانوپزشکی را به تصویر می‌کشد و روی فرصت‌های تازه این فناوری از نقطه نظر تکرارپذیری و امکان تولید انبوه تمرکز خواهد داشت.
جیمز در این باره می‌گوید: «شرکت ما به تسریع توسعه حوزه پزشکی با استفاده از توسعه فناوری کمک می‌کند. ماحصل این کار، کمکی است که به شرکت‌های دارویی و محققان دانشگاهی می‌شود تا تولیدات خود را از قبیل محصولات دارویی، بهبود دهند. ما خوشحالیم که در این رویداد فرصتی برای ارائه این موضوع داده شده است. ما مشتاقیم تا روی آخرین دستاوردهای این حوزه و چالش‌های آن با همکاران قدیمی خود گفتگو کنیم.»
شرکت پرسیژن نانوسیستمز در حوزه فناوری‌نانو فعالیت دارد و با کمک این فناوری مسیر درمان بیماری‌ها را هموار می‌کند. این شرکت مُعَرِف‌هایی موسوم به NanoAssemblr™ Transfection Reagents دارد که برای رهایش مواد ژنتیکی به سلول‌ها در نانوپزشکی استفاده می‌شود. این فناوری به محققان کمک می‌کند تا به سادگی روی عملکرد ژن‌ها مطالعه کنند. با پلتفورم NanoAssemblr™ می‌توان به سرعت فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوذرات برای رهایش اسیدهای نوکلئیک، مولکول‌های دارویی و عوامل تشخیصی ایجاد کرد. این فناوری به شرکت‌های مختلف دارویی و زیست‌فناوری و همچنین بخش دانشگاهی در ۲۰ کشور مختلف جهان فروخته شده است.