ایجاد فرصت طلایی برای توزیع جهانی فناوری نانوسرامیک

یک شرکت انگلیسی که دارای فناوری تولید نانوسرامیک است برای گسترش بازار محصولات خود اقدام به عقد توافق‌نامه‌ای با یک شرکت توزیع کننده ژاپنی کرده است تا با استفاده از شبکه توزیع جهانی این شرکت، بتواند محصولات خود را در سراسر جهان توزیع کند.

کمبریج نانوترم (Cambridge Nanotherm) تولیدکننده فناوری نانوسرامیک برای استفاده در صنعت الکترونیک و LED است. این شرکت اعلام کرد که وارد همکاری مشترک با یک شرکت بزرگ ژاپنی به نام ایناباتا (Inabata) شده‌است تا از طریق این شرکت فروش و توزیع محصولات خود را انجام دهد. این همکاری مشترک موجب تقویت بخش فروش و توزیع این شرکت انگلیسی می‌شود. براساس این توافق‌نامه، شرکت ایناباتا حق فروش و توزیع فناوری مدیریت گرمایی شرکت کمبریج نانوترم را در مناطق کلیدی جهان بدست می‌آورد.
کمبریج نانوترم صاحب فناوری مدیریت گرمایی بوده که در حال حاضر محصولاتی برای شرکت‌های مطرح تولیدکننده LED ارائه می‌کند. این شرکت قصد دارد تا از شبکه توزیع جهانی ایناباتا برای فروش محصولات خود استفاده کند و در کنار این موضوع فرصت‌ها و کاربردهای جدیدی برای فناوری خود ایجاد کند.
ایناباتا یکی از شرکت‌های بزرگ توزیع کننده محصولات الکترونیکی در جهان بوده که بیش از ۶۰ دفتر در ۱۹ کشور جهان داشته و در مجموع ۳۵۰۰ نفر را در استخدام خود دارد. بخش الکترونیک و اطلاعات این شرکت هر چیزی از نمایشگر، باتری یون لیتیم و نیمه‌هادی‌های رایج گرفته تا مواد خام را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. بخش فناوری اطلاعات و الکترونیک تقریبا ۳۸ درصد از درآمد این شرکت را در اختیار دارند.
مارک ادواردز، مدیر فروش شرکت کمبریج نانوترم می‌گوید: « ما بسیار خوشحالیم که با شرکت ایناباتا کار می‌کنیم چرا که این همکاری فرصت‌ها و بازارهای جدیدی برای فناوری‌های ما ایجاد می‌کند.»
توشیهیرو ماتسو از شرکت ایناباتا می‌گوید: «این همکاری مشترک میان ایناباتا و کمبریج نانوترم دقیقا چیزی است که این بازار در حال رشد سریع به آن احتیاج دارد. کمبریج نانوترم دارای محصولات منحصر به فردی است که می‌تواند برای شکل‌دهی آینده صنعت الکترونیک به کار گرفته شود. پتانسیل‌های بالایی برای کمبریج نانوترم در بازارهای جهانی وجود دارد و ما به دنبال تحقق این پتانسیل‌ها هستیم.»
کمبریج نانوترم دارای فناوری پردازش اکسیداسیون الکتروشیمیایی است که به‌صورت پتنتی به ثبت رسیده است. این فناوری برای تولید لایه نانوسرامیکی بسیار نازک روی سطح آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در نهایت یک لایه دی‌الکتریک با هدایت گرمایی بالا بدست آید.