استفاده از زیگما آلدریش برای فروش نقاط کوانتومی در سراسر جهان

شرکت داتزنانو نقاط کوانتومی تولیدی خود را برای فروش در بازار جهانی در اختیار شرکت زیگما آلدریش قرار داده است. زیگما آلدریش بعد از آزمایش‌های کیفی مختلف، این نقاط کوانتومی را تأیید کرده و برای فروش روی سایت خود قرار داده است.

شرکت داتزنانو (Dotz Nano) قرارداد همکاری با شرکت زیگما آلدریش به امضاء رسانده تا با استفاده از تجربه و زیرساخت‌های زیگما آلدریش اقدام به فروش نقاط کوانتومی خود کند.
نقاط کوانتومی این شرکت که از جنس گرافن است و می‌تواند برای حوزه‌های مختلف از حسگری گرفته تا تصویربرداری، الکترونیک، ذخیره‌سازی انرژی، ذخیره‌سازی در کامپیوتر و پیل خورشیدی مورد استفاده قرار گیرد.
فرآیند پذیرش این نقاط کوانتومی توسط زیگما آلدریش تقریباً ۹ ماه به طول انجامیده که طی آن این شرکت اقدام به آزمایش و تأیید کیفیت نقاط کوانتومی شرکت داتزنانو کرده است.
بعد از سپری شدن مراحل آزمایش کیفی، نقاط کوانتومی شرکت داتزنانو برای عرضه روی سایت شرکت زیگما آلدریش قرار گرفته است.
زیگما آلدریش مقادیر زیادی از نقاط کوانتومی این شرکت را خریداری کرده و با لگوی خود برای استفاده مشتریان‌اش در سراسر جهان عرضه کرده است.
همچنین شرکت زیگما آلدریش قرار است نمایشگاهی برگزار کند تا این نقاط کوانتومی را برای مشتریان خود معرفی کند.
لازم به ذکر است که سایت شرکت زیگما آلدریش بیش از ۷۷ میلیون بازدید در سال داشته و در سال ۲۰۱۵ درآمدی بالغ بر ۳٫۴ بیلیون یورو به دست آورده است.
زیگما آلدریش قصد دارد فروش این نقاط کوانتومی شرکت داتزنانو را به بخش تحقیقاتی در دانشگاه، صنعت و همچنین صاحبان کسب و کار مختلف تسهیل کند.
از چندی پیش شرکت استرم (Strem) همکاری مشترکی با شرکت داتزنانو آغاز کرده تا روش تولید نقاط کوانتومی دانشگاه رایس را تجاری‌سازی کنند. این فناوری امکان تولید نقاط کوانتومی گرافنی ارزان قیمت را از ذغال‌سنگ فراهم می‌کند. این نقاط کوانتومی سنتز شده با روش جدید در برابر رنگ‌پریدگی در اثر تابش نور مقاوم است؛ مشکلی که در میکروسکپ فلورسانس بسیار رایج است. تولید ارزان قیمت این نقاط، مزیت اصلی این فرآیند است. زغال‌سنگ ماده‌ای ارزان قیمت برای تولید نقاط کوانتومی با بازده ۲۰ درصد است. این فرآیند قادر است بازار نقاط کوانتومی را تغییر دهد.