نشستی برای معرفی فرصت‌های همکاری در بخش نانوکامپوزیت

شرکت نانووان برای معرفی فناوری خود در بخش تولید مواد نانوکامپوزیتی مورد استفاده در باتری‌های یون لیتیم، نشستی با صاحبان کسب و کار در یکی از شهرهای چین برگزار کرده است. در این نشست فرصت‌های همکاری مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شرکت نانووان (Nano One) میزبان نشست صاحبان کسب و کار در شهر روشان چین بود. در این رویداد، شرکت کنندگان از آزمایشگاه و خط تولید پایلوت این شرکت بازدید کردند و با فرصت‌های همکاری مشترک با نانووان آشنا شدند.
ایالت شاندونگ در چین که این رویداد در آن برگزار شده، به دنبال توسعه نانومواد صنعتی است. این ایالت یکی از بزرگترین ایالت‌های چین است و در حوزه نانومواد و گرافن سرمایه گذاری می‌کند.
استفان کامپبل از مسئولان شرکت نانووان می‌گوید: «ما مایل هستیم که از مسئولان شهر روشان برای علاقه‌مندی به فناوری نانووان تشکر کنیم. همچنین از بحث‌های انجام شده توسط آن‌ها درباره پتانسیل‌های همکاری و فرصت‌های کسب و کار قدردانی می‌کنم. ما در حال توسعه فرآیندهای تولید برای مواد مورد استفاده در کاتد باتری‌های یون لیتیم هستیم و خط تولید پایلوت ما فرصت‌های کسب و کار در ایالت‌های چین نظیر شاندونگ ایجاد می‌کند.»
در این نشست فرصت‌های همکاری مشترک مطرح و بحث شد تا برنامه‌های همکاری مشترک راهبردی، فعالیت‌های خطرپذیر و فرصت‌های توسعه‌ای مشترک به صاحبان کسب و کار عرضه شود. این فرصت‌ها به شرکت نانووان اجازه فعالیت در بخش نانومواد در چین را داده که این کار با حمایت سرمایه‌گذاران چینی همراه می‌شود.
نانووان به دنبال تداوم سیاست ارزیابی فرصت‌های جهانی‌ است. این شرکت فناوری‌ پتنت شده در حوزه فناوری‌ نانو داشته که از آن می‌توان برای تولید انبوه و ارزان قیمت باتری‌های با عملکرد بالا استفاده کرد؛ باتری‌هایی که قابل استفاده در خودروهای الکتریکی، کالاهای مصرفی و ادوات ذخیره‌کننده انرژی هستند. در این فناوری از مواد نانوساختار استفاده می‌شود و برای تولید آن از یک فرآیند سه مرحله‌ای استفاده شده که تجهیزات مورد استفاده در آن تجهیزات رایج صنعتی است. نانووان یک خط تولید پایلوت با حمایت مالی دولت کانادا ایجاد کرده است. این شرکت از سازمان‌های دولتی مختلف در کانادا حمایت‌هایی دریافت کرده است. ماموریت این شرکت، استفاده از این فناوری پتنت شده برای تولید مواد نانوکامپوزیتی در سراسر جهان است.