توسعه‌ی بازار چاپگر و نانوجوهر برای تولید قطعات الکترونیکی

شرکت نانودیمنشن (Nano Dimension) موفق به فروش چاپگر خود به مشتریان جدیدی شده‌است. این شرکت چاپگر و نانوجوهر برای تولید قطعات الکترونیکی چاپی به بازار عرضه می‌کند.

شرکت نانودیمنشن (Nano Dimension) یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی نانوجوهر و چاپگر است که مواد افزودنی برای تولید قطعات الکترونیکی چاپی به بازار عرضه می‌کند. این شرکت اخیراً موفق به فروش چاپگر سه‌بعدی DragonFly 2020 Pro 3D  به سه مشتری در آمریکا شده‌است. همچنین نانودیمنشن اعلام کرد که سومین مرکز تجربه‌ی مشتریان را در سانتاکلارا کالیفرنیا افتتاح کرده‌است. مشتریان جدید نانودیمنشن شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی فناوری‌های پیشرفته هستند که در چاپ سه بعدی تجربه زیادی دارند.

سایمون فراید از مدیران نانودیمنشن می‌گوید: «با گشایش مرکز تجربهبه‌ی مشتریان در سانتا کلارا، فروش ما در آمریکا وارد مرحله‌ی جدیدی می‌شود و می‌توانیم بازار خود را در این کشور توسعه دهیم. در نهایت این امر موجب رشد درآمد ما خواهد شد.»

تا کنون شرکت نانودیمنشن موفق به امضای قراردادهای فروش مختلف به شرکت‌هایی نظیر تریمک، فاتوم و HDC شده‌است. براساس این قراردادها، این شرکت‌ها متعهد به فروش محصولات و خدمات نانودیمنشن در نقاط مختلف جهان می‌شوند.

DragonFly 2020 Pro 3D  برای استفاده در صنعت الکترونیک طراحی شده‌است که شرکت‌ها با استفاده از آن قادراند محصولات الکترونیکی خود را تولید کنند. با استفاده از این سامانه، مهندسان و طراحان می‌توانند از فلزات و پلیمرها برای تولید نمونه‌های اولیه از محصولات کاربردی الکترونیکی نظیر حسگر، آنتن، بوردهای مدار چاپی و دیگر ادوات استفاده کنند.

نانودیمنشن یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه‌ی تولید افزودنی‌های مورد استفاده در صنعت الکترونیک است. فناوری‌های چاپ سه بعدی نانودیمنشن بازار رو به رشد ادوات الکترونیکی را هدف قرار داده است. تقاضا برای بوردهای مدار چاپی در صنایع مختلف رو به افزایش است و صنایع مختلفی نظیر دفاعی، الکترونیک، هوافضا و خودروسازی از این بوردها استفاده می‌کنند. این صنایع می‌توانند از محصولات نانودیمنشن برای تولید سریع محصولات خود استفاده کنند.