شرکت در سه کنفرانس برای جلب نظر سرمایه‌گذارها و ارئه‌ی توانمندی

شرکت کانادایی نانووان با حضور در سه رویداد مختلف، قصد دارد توانمندی‌های خود را به شرکت‌کنندگان ارائه کند. یکی از اهداف این شرکت، جلب سرمایه‌گذاری روی این شرکت است.

شرکت نانووان متریالز (Nano One Materials) اعلام کرد که این شرکت به سه رویداد مختلف در ماه جاری میلادی دعوت شده‌است. اولین رویداد هشتمین کنفرانس LD Micro است که در کالیفرنیا برگزار می‌شود. رویداد دوم هفتمین کنفرانسAnnual Private Company Growth Conference در ماساچوست و سومین رویداد دهمین کنفرانس Lithium Supply & Markets در نوادا است.

نانووان در حال توسعه‌ی فناوری تولید مواد برای استفاده در کاتدهای باتری است؛ باتری‌هایی که در خودروهای الکتریکی، ادوات ذخیره‌سازی انرژی و ادوات الکترونیک استفاده می‌شوند.

دن بلوندال، مدیرعامل شرکت نانووان، می‌گوید: «تیم ما با موفقیت در حال اجرای برنامه‌هاست. ما با این کار در حال تبدیل شدن به یکی از بازیگران بسیار مهم در اکوسیستم باتری‌های یون لیتیم هستیم. ما بسیار خرسندیم که در این رویدادها درباره‌ی روند‌های موجود در حوزه‌ی کاتد صحبت کنیم و دستاوردها و توانمندی‌های خود را به شرکت‌کنندگان ارائه کنیم.»

Citi 7th Annual Private Company Growth  درشهر بوستون ایالت ماساچوست برگزار می‌شود. این کنفرانس برای معرفی شرکت‌های خصوصی در حال رشد به سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود که در آن سرمایه‌گذاری‌های دو طرفه نیز انجام می‌شود.

۱۰th Lithium Supply & Markets Conference در شهر لاس‌وگاس ایالت نوادا برگزار می‌شود. در این کنفرانس دهمین سالگرد گردآوری افراد و گروه‌های فعال در زنجیره‌ی تولید لیتیم در جهان جشن گرفته می‌شود. بیش از ۳۵۰ عضو از بازار لیتیم با این کنفرانس در تماس هستند تا درباره‌ی روند بازار و چگونگی توسعه‌ی آن برای پاسخ‌گویی به نیاز در حال رشد گفتگو شود. متخصصان صنعتی نیز اطلاعات و دانش خود را به همراه پیش بینی‌ها و چشم‌اندازهای آتی در این حوزه ارائه می‌کنند.

نانووان صاحب فناوری پتنت شده‌ای است که با استفاده از آن می‌تواند نانومواد را با قیمت پایین و عملکرد بالا برای ساخت باتری خودروهای الکتریکی تولید کند. در این فناوری از نانوساختارهای مختلف استفاده می‌شود.