برگزاری کارگاه های تخصصی در حاشیه یازدهمین جشنواره نانو

سه کارگاه‌ تخصصی در حوزه علوم آزمایشگاهی و فناوری نانو با حضور اساتید مجرب از ۲۱ الی ۲۴ مهرماه سال جاری هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد. تخفیف ویژه ای نیز برای شرکت در این کارگاه ها در نظر گرفته شده است.

آنابیز به عنوان اولین پلتفرم جامع آزمایشگاه های کشور با همکاری ستاد فناوری نانو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سه کارگاه‌ تخصصی را در حوزه علوم آزمایشگاهی و فناوری نانو با حضور اساتید مجرب از ۲۱ الی ۲۴ مهرماه سال جاری هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است با مساعدت ستاد فناوری نانو، کلیه مخاطبین آنابیز می توانند با استفاده از کد Anabizz97 در هنگام ثبت نام در سایت ایوند، از ۸۵ درصد تخفیف ویژه برای ثبت نام در هر یک از سه کارگاه زیر بهره مند شوند.

نخستین کارگاه با عنوان معرفی روش های استاندارد شناسایی و تعیین مشخصات نانو مواد، ۲۲ مهر از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی با سخنرانی آقای سهرابی جهرمی برگزار خواهد شد.

کارگاه دوم با عنوان آموزش ایمنی، بهداشت و مدیریت پسماند نانومواد، نیز در همین تاریخ و از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶:۳۰ در سالن خلیج فارس و با سخنرانی خانم جعفر نژاد برگزار خواهد شد.

کارگاه سوم با عنوان آشنایی با روش استاندارد آزمون مشخصه یابی نانو مواد با استفاده از پراکندگی نور پویا(DLS) و تحلیل نتایج آزمون در تاریخ ۲۳ مهر از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن خلیج فارس و با سخنرانی آقای داود قرایلو برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به این آدرس مراجعه کنید.