حضور پررنگ نانوپوشش شیلر فرآیند پارس در خانه نانویی

نانوپوشش شرکت شیلر فرآیند پارس در ۴ محصول خانه نانو مورد استفاده قرار گرفته است. دامنه استفاده از این نانوپوشش در حال افزایش بوده و علاوه بر ماشین لباس‌شویی، یخچال، رادیاتور و پکیج از این نانوپوشش در بخاری‌های گازی و کولرها نیز استفاده می‌شود.

خانه نانویی در یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو، میزبان شرکت‌های متعددی است. یکی از شرکت‌های فعال در خانه نانو، شرکت شیلر فرآیند پارس است. رایاتور شرکت تاش، ماشین لباس‌شویی پاکشوما، یخچال فریز امرسان و پکیج رادیاتور ایساتیس از جمله محصولات خانه نانویی است که از نانوپوشش تولید شده توسط شرکت شیلر فرآیند پارس بهره‌مند هستند.

فرهنگ آزاد، مدیر مهندسی فروش شرکت شیلر فرایند پارس، درباره دامنه کاربرد این فناوری می‌گوید: «محصولات ارائه شده در خانه نانویی تنها بخشی از محصولاتی هستند که در حال حاضر از فناوری نانوپوشش شرکت شیلر فرآیند پارس بهره‌مند شده‌اند.»

مهندس آزاد درباره ماهیت این نانوپوشش می‌گوید: « این نانوپوشش میان زیرلایه و رنگ قرار می‌گیرد تا چسبندگی و دوام رنگ را روی سطح افزایش دهد. از آنجایی که مساحت ویژه با استفاده از این نانوپوشش افزایش می‌یابد در نتیجه رنگ، برهمکنش بیشتری با سطح پیدا کرده و چسبندگی بهتری خواهد داشت.»

مدیر مهندسی فروش شرکت شیلر فرایند پارس درباره افزایش شرکت‌های طرف قرارداد می‌گوید: « در حال حاضر علاوه بر چند شرکتی که در آن محصولات خانه نانو وجود دارد، شرکتهایی نظیر اسنوا، بوتان و آبسال نیز از محصولات ما استفاده می‌کنند و به دلیل موفقیت این فناوری، شرکت‌های بیشتری به جمع استفاده‌کنندگان از این فناوری اضافه خواهند شد. ضریب نفوذ این فناوری در صنایع مختلف بسیار بالا است.»