در حوزه ی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی

دومین نشست تبادل فناوری “راهکار نو” در زمینه “رنگ رزین و پوشش های صنعتی” ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۷ همزمان با برگزاری نمایشگاه‌نانو باحضور شرکت‌های فعال در این حوزه برگزار می‌شود.

رویدادهای تبادل فناوری، بسترهای مناسبی برای آشنایی واحدهای تولیدی با فناوری های موجود و حساس‌سازی در زمینه به کار گیری این فناوری ها در فرایند تولید است. در جریان برگزاری این نشست ها فناروان به معرفی فناوری ها و توانمندی های خود می پردازند و همین امر زمینه را برای ارتباط های بعدی میان فناور و متقاضی (واحد تولیدی) و در نهایت عقد قرارداد تبادل فناوری، فراهم می کند.

دومین نشست تبادل فناوری “راهکار نو” در زمینه “رنگ رزین و پوشش های صنعتی” در مهر ماه ۱۳۹۷ همزمان با برگزاری نمایشگاه IRANANO 2018، با حضور مدیران عامل واحدهای تولیدی از سراسر کشور و فناوران، مخترعین، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان ۲۳ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار خواهد شد. در این نشست، تعدادی از گروه های فناور به معرفی محصولات و فناوری‌های خود در حوزه رنگ و رزین می پردازند.

پس از ارایه هر فناوری، علاقه مندی‌های هر یک از واحدهای تولیدی اخذ خواهد شد. برای آشنایی بیشتر و مذاکرات جزیی تر، جلسه B2B میان فناور و متقاضی فناوری (واحد تولیدی) برگزار خواهد شد.

تمامی تلاش مجریان این برنامه این است که برگزاری این رویداد و تبادل فناوری که در نتیجه آن صورت می‌گیرد منجر به کاهش مشکلات و حرکت رو به جلو صنعت رنگ و رزین ایران شود. از این رو سعی بر آن است که رویداد “راهکار نو” ناظر به مسائل تولیدکنندگان داخلی و وضعیت فعلی آنها باشد و فناوری های معرفی شده در جهت بهبود کیفیت محصولات، کاهش قیمت تمام شده، رفع مشکلات تامین مواد اولیه، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات، افزایش رقابت پذیری محصولات تولیدی و مواردی از این دست باشد.

در این نشست حمایت های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از تبادل فناوری، تولید دانش بنیان و تحقیق و توسعه واحد های تولیدی، تشریح خواهد شد.

بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو (IRANANO 2018) و غرفه های فناوران حاضر در رویداد نیز از دیگر برنامه های این رویداد خواهد بود.

زمان: ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۷

مکان: محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران-سالن صدف