بازدید از برخی از محصولات الوان در خانه نانویی

شرکت رنگ و رزین الوان با ارائه برخی از محصولات خود در خانه نانویی، به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه فناوری نانو پرداخته است. خانه نانویی میزبان بازدیدکنندگان یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو است.

شرکت رنگ و رزین الوان حضور پررنگی در خانه نانویی یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو داشته است. این شرکت پوشش ضدحریق سیمان، نانوسیل، چسب مگا استون و لاک اکریلیک مات و نیمه‌مات را در خانه نانویی عرضه کرده است.

محمد رادنیا، مدیر روابط عمومی رنگ الوان درباره فعالیت‌های این شرکت در حوزه فناوری نانو می‌گوید: « شرکت الوان محصولات مختلفی با استفاده از فناوری نانو تولید کرده است. نانوسیل پایه آب، یک محصول حاوی سیلان بوده که دافع آب است. با استفاده از این فناوری می‌توان سطوح مختلف را آب‌گریز کرد. این محصول مانع از ورود آب به ساختار زیر سطح شده و در عین حال خلل وفرج سطح را مسدود نمی‌کند.»

رادنیا درباره پوشش ضد حریق سیمان الوان می‌گوید: « این محصول روی اسکلتهای فلزی قرار می‌گیرد تا دمای تحمل این اسکلتها افزایش یابد. با این کار، ساختمان زمان طولانی‌تری را در حین حریق تحمل می‌کند.»

وی معتقد است که شاید اگر این محصول در ساختمان پلاسکو استفاده شده بود، حادثه پلاسکو به شکلی که شاهد بودیم اتفاق نمی‌افتاد. مدیر روابط عمومی رنگ الوان می‌گوید: « استفاده از این پوشش ضدحریق می‌تواند ایمنی ساختمان را افزایش داده و به آتش‌نشانها فرصت بیشتری برای اطفاء حریق دهد.»

 

چسب مگااستون از دیگر محصولات خانه نانویی است. به عنوان جایگزینی برای ملات های فعلی ساختمانی بوده و برای چسباندن سنگ، بتن و آجر به فلز به کار می‌رود. چسبندگی عالی، سبکی و سهولت کاربرد و تمیزی، این محصول را نسبت به ملات‌های فعلی متمایز و ارجح نموده است. به دلیل مقاومت بالای این ملات به آب جهت گرفتن بند کاشی و آب‌بندی نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

رادنیا درباره این چسب می‌گوید: « دامنه استفاده از این چسب بسیار وسیع است. این چسب استحکام بسیار بالایی داشته و به دلیل اتصال مولکولی میان چسب و زیرلایه، فشار بسیار زیادی را می‌تواند تحمل کند.»

خانه نانویی میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه فناوری نانو است.