آغاز ثبت‌نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، ویژه شرکت‌کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو

افرادی که در مرحله اول یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو شرکت کرده‌اند، می‌توانند در دی‌ماه ۱۴۰۱ با ثبت ایده در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، شانس خود را برای بهره‌مندی از حمایت‌های این برنامه امتحان کنند. مخاطبان این دوره، تمامی شرکت‌کنندگان در مرحله اول یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی هستند که درصدی بالاتر از صفر را در این آزمون کسب‌ کرده و دارای ایده نانویی و کاربردی هستند. به همین منظور امکان ارائه ایده از طریق درگاه ثبت مشخصات به نشانی https://nef.nano.ir/sl/NCS6 از تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ وجود دارد؛ این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

نانواستارت‌آپ، برنامه حمایت از کسب و کارهای نانویی در ایران ذیل ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، به دنبال حمایت مادی و معنوی از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مستعدی است که به دنبال کارآفرینی، راه‌اندازی استارت‌آپ و حل چالش‌های موجود در کشور هستند.
مرحله اول یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو به صورت مجازی در تابستان  ۱۴۰۱ برگزار شد. تمام افراد، اعم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی که در این آزمون شرکت کرده و درصدی بالاتر از صفر را کسب کرده‌اند، به شرط ارائه ایده نانویی و کاربردی، مجاز به ثبت‌نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ هستند.
متقاضیان ورود به این برنامه می‌توانند با ارسال اطلاعات موردنیاز تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ از طریق درگاه ثبت‌نام به نشانی https://nef.nano.ir/sl/NCS6 در این فراخوان شرکت کرده و اطلاعات مربوط به طرح خود را ثبت کنند. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لازم به ذکر است بلوغ طرح‌های ارسالی باید در حد یک ایده فناورانه (حداقل سطح آمادگی فناوری (TRL) 2، نمونه آزمایشگاهی یا نمونه اولیه ناقص باشد به‌طوری‌که همچنان نیاز به تحقیق‌وتوسعه برای ساخت محصول بهینه و عاری از نقص (MVP) در طرح‌ها دیده شود.
شرکت‌کنندگان پس از تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه مستندات تکمیلی (منظور پروپوزال طرح است که پس از ثبت‌نام اولیه توسط دبیرخانه برای متقاضی ارسال می‌شود) در جلسات داوری شرکت می‌کنند. پیش از داوری، جلسات راهبری، مشاوره و آموزش تحت عنوان دوره پیش‌شتابدهی توسط مدرسان و مربیان دبیرخانه نانواستارت‌آپ برگزار می‌گردد تا متقاضیان با آمادگی بیشتری در جلسات داوری شرکت کنند. امکان اصلاح ایده و دریافت مشاوره در این دوره وجود دارد.

پذیرفته‌شدگان در جلسات داوری نهایی از حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در قالب برنامه نانواستارت‌آپ بهره‌مند خواهند شد.
حوزه‌های علمی این دوره از نانواستارت‌آپ به شرح زیر هستند:

در صورت  نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:
اینستاگرام:  Instagram.com/NanoStartUp
کانال تلگرام: T.me/nanostartup
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۵۳۶۷۱
شماره همراه: ۰۹۰۲۵۵۵۵۴۹۲