یک شرکت نانویی، اسپین‌آفی برای ارائه خدمات به صنایع راه‌اندازی کرد

شرکت گرافنا (Graphenea) یک اسپین‌آف جدید به نام کیوورو (Kivoro) را برای ارائه حل به صنایع، راه‌اندازی کرده است.

شرکت گرافنا به‌عنوان تولیدکننده گرافن فعالیت خود را ادامه خواهد داد و کیوورو رهبری توسعه برنامه‌ها در صنایع مختلف مانند کامپوزیت‌ها، ساخت و ساز و موارد دیگر را بر عهده خواهد داشت.

کیوورو با چابکی و سرعت کار خواهد کرد و هدف آن مقابله با چالش‌ها با رویکرد “ساده نگه داشتن” است. جرمی شیپ مدیر فروش کیوورو می‌گوید: «ما در حال کار بر روی چالش‌های پیچیده صنعتی هستیم، اما برای مقابله با آن‌ها ساده عمل می‌کنیم. می‌دانیم که مشتریان ما به دنبال راه‌حل هستند به همین دلیل یک سازمان چابک هستیم تا به مشکلات مشتریان پاسخ مناسب ارائه دهیم.»

کیوورو فراتر از گرافن خواهد رفت. به گفته مدیرعامل این شرکت: «کیوورو به ما اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های صنعتی فعلی خود را تجاری‌سازی کنیم و فراتر از گرافن حرکت کنیم. ما به طور طبیعی تخصص اصلی خود را در زمینه کربن و نانومواد حفظ خواهیم کرد، اما کاملاً بر توسعه مواد شیمیایی مناسب برای چالش‌های صنعتی مشتریان خود متمرکز هستیم تا کارآیی عملیاتی و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را ایجاد کنیم.»

کیوورو با بسیاری از صنایع نظیر ساخت و ساز، پوشش، تصفیه، کامپوزیت و سایر موارد کار می‌کند. آن‌ها چندین افزودنی با کارایی بالا از تقویت‌کننده سیمان گرفته تا ذخیره انرژی، کامپوزیت، چسب، لاتکس لاستیکی، پوشش و فراتر از آن ایجاد کرده‌اند. یکی از افتخارآمیزترین دستاوردهای آن‌ها، وضعیت خالص صفراست. مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: «ما در دستیابی به پیشرفت‌های خود بی‌وقفه به جلو حرکت می‌کنیم تا به نتایج عالی برسیم. تمام محصولات ما از نظر انتشار کربن کاملا خنثی هستند و در بیشتر موارد، محصولات ما به مشتریان ما این امکان را می‌دهند تا انتشار دی‌اکسید کربن را به کمترین مقدار برسانند.»