قراردادی که تجاری‌سازی پیش‌ماده نانویی تولید رنگ را تسریع می‌کند

شرکت دایرکتا پلاس با انعقاد قراردادی با شرکت پیگمنت‌سلوشن، توسعه محصولی به‌نام +Grafyshield G را تسریع کرد. این محصول یک ترکیب پودری نانویی برای تولید رنگ است.

دایرکتا پلاس (Directa Plus) توافق‌نامه همکاری با شرکت پیگمنت‌سلوشن (Pigmentsolution) برای محصول +Grafyshield G امضا کرد.

این شرکت اظهار داشت که برای حمایت از توسعه محصول جدید گرافن حاوی +Grafyshield G، توافق‌نامه انحصاری با پیگمنت‌سلوشن امضا کرده است.

Grafyshield® یک ترکیب پایدار و بسیار مؤثر برای رنگ است. این محصول به‌عنوان یک ترکیب آماده و به صورت پودری برای تولید رنگ معرفی شده است.

پوشش پایه G+ ایجاد خاصیت ضد خوردگی و مقاومت در برابر شعله را تضمین می‌کند. افزودنی Grafyshield® یک سوسپانسیون فاز جامد حاوی نانوپلاکت‌های G+® و ترکیبات اتصال‌دهنده در رنگدانه‌های جامد است. این فرمولاسیون جامد می‌تواند هم در رنگ‌های مبتنی بر آب و هم بر اساس حلال استفاده شود. Grafyshield® همچنین برای جایگزینی فلزات سنگین در رنگ‌ها یا کاهش مصرف این فلزات در تولید رنگ استفاده می‌شود.

فرآیند تولید اختصاصی یکنواختی بالایی از اختلاط را تضمین می‌کند. فرآیند مورد استفاده در این فرمولاسیون، موجب تشکیل گرانول‌های عاری از گرد و غبار می‌شود.

این راه‌حل به‌طور قابل توجهی هزینه‌های تولیدکنندگان را با از بین بردن مرحله خردایش کاهش می‌دهد و هزینه‌های لجستیکی را به دلیل ماهیت جامد Grafyshield® کم می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که قرارداد اولیه ۱۲ ماهه در ژانویه در آلمان، اتریش، سوئیس و لهستان آغاز می‌شود و پتانسیل گسترش بیشتر در اروپا را دارد.

لازم به ذکر است که  فناوری Grafyshield یک فرمولاسیون حاوی گرافن گرانولی است، که برای بازار پوشش‌ها مناسب است و به گونه‌ای طراحی شده است که با رزین‌ها و با استفاده از تجهیزات اختلاط به شکل قابل کنترلی ترکیب شود. هدف از این فرمولاسیون جدید این است که خصوصیات ضد خوردگی و مقاومت در برابر شعله را به سیستم رنگ نهایی وارد کند. به طور بالقوه، از Grafyshield می‌توان برای تقویت هدایت حرارتی و الکتریکی رنگ و همچنین بهبود عملکرد ضد یخ‌زدگی و ضد فولینگ استفاده کرد.