سازمان‌دهی مجدد نیروی انسانی برای تقویت بخش تحقیق و توسعه

گروه تولید گرافن (Graphene Manufacturing Group) تیم‌های داخلی خود را برای پشتیبانی و تسریع در تحقیق و توسعه تولید گرافن سازمان‌دهی می‌کند.

گروه تولید گرافن اقدامات جدیدی را برای پشتیبانی از تحقیق و توسعه فناوری و تولید گرافن خود اعلام کرده است که به گفته آن‌ها مرحله بعدی توسعه شرکت را پشتیبانی و تسریع می‌کند.

مسئولان این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کردند که تیم‌های فناوری پیشین و پروژه‌های مستقل فعلی با هم ترکیب می‌شوند تا بخش تحقیق و توسعه کارخانه تولید گرافن تقویت شود، بتواند مخلوط گرافن مایع تولید کند و همچنین خط تولید پایلوت خودکار باتری این شرکت راه‌اندازی شود.

به گفته مسئولان این شرکت، این تغییر با هدف افزایش فرصت‌ها برای بهبود فناوری فرآیند و تحویل پروژه و تسریع در زمان ورود به بازار برای پروژه‌های آینده انجام شده است.

این شرکت مستقر در بریزبن استرالیا به سرمایه‌گذاران خود گفت که معتقد است فرصت‌های مهم تجاری مربوط به راه‌حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی گروه تولید گرافن این شرکت را ترغیب به سرمایه‌گذاری و هدایت منابع به سوی کسب و کارهای مربوط به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و فناوری باتری یون گرافن آلومینیوم می‌کند.

به‌عنوان بخشی از سازماندهی مجدد، گروه تولید گرافن رئیس پروژه‌های بزرگ بابی بران را به‌عنوان مدیر ارشد پروژه‌ها ارتقاء داده و تیم‌های فناوری و پروژه‌های ترکیبی را هدایت می‌کند. بران بیش از ۱۰ سال تجربه ارائه پروژه‌های مهندسی عمران چند میلیون دلاری در مقیاس بزرگ به نمایندگی از چندین پیمانکار اصلی را دارد.

در همین حال، جفری موریس، مدیر ارشد فناوری، GMG را برای دنبال کردن فرصت‌های دیگر ترک کرده است.

کریگ نیکول، مدیرعامل GMG گفت: «این تیم جدید ترکیبی از توانایی مهندسی ما را برای ارائه توانمندی‌های تولید آینده ما بهبود می بخشد.»

GMG یک شرکت فناوری پاک است که به دنبال ارائه راه‌حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ذخیره انرژی است که توسط گرافن امکان‌پذیر است.