ژاکت نانویی که با پاوربانک شما را گرم می‌کند

ژاکت نانویی به همراه پاوربانک با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است که می‌تواند بدن فرد را در هوای سرد گرم نگه دارد. معمولا ژاکت‌های با قابلیت گرمایش داخلی، از نظر زیبایی چندان دلچسب نیستند اما این ژاکت ظاهر زیبایی نیز دارد.

پیدا کردن ژاکت مناسب برای پوشیدن در هر موقعیتی می‌تواند سخت باشد. معمولا ژاکتی پرطرفدار است که بیش از حد نازک بوده و در عین حال گرم باشد.

از این رو شرکت استاک سوشیال (StackSocial) ژاکت گرم‌کننده حاوی گرافن به همراه پاور بانک ارائه می‌کند که این دو ویژگی یعنی نازک بودن و گرمابخش بودن را دارد. این ژاکت برای زمانی که در یک کولاک بخواهید به مطب بروید یا اینکه با دوستان خود برای یک قهوه بیرون می‌روید قابل استفاده است. به لطف پارچه تزریق شده با گرافن، این ژاکت دارای امکان گرمایش بوده و از یک سیستم گرمایش هوشمند داخلی برخوردار است. این جایی است که بانک گرمایشی موجود در آن وارد نقش آفرینی می‌کند. این ژاکت با سه مود گرمایی قابل تنظیم همراه است تا بتوانید دست و بدن خود را گرم کنید حتی اگر بیرون کاملاً سرد باشد. این ژاکت به گونه‌ای طراحی شده که ضدآلرژی بوده، تنفس‌پذیر و ضد اشعه ماوراء بنفش است. به علاوه ، در حالی که قابل شستشو است، اما دارای خاصیت ضدآب و ضدباد است. از همه بهتر و مهمتر این که زشت نیست!