همکاری راهبردی برای تولید محافظ‌های تداخل الکترومغناطیس

گرافنست (Graphenest) و هبرون (Hubron) اعلام کردند که وارد یک شراکت راهبردی به منظور توسعه و تجاری‌سازی مستربچ پلیمری مبتنی بر گرافن و ترکیبات با قابلیت محافظت در برابر تداخل الکترومغناطیسی (EMI) برای تولید محفظه‌های الکترونیکی شده‌اند.

این شرکت‌ها توضیح دادند که این خط تولید محصول جدید با یک ترموپلاستیک مبتنی بر گرافن شروع می‌شود که به‌عنوان یک راه حل محافظ EMI قابل توجه در فرکانس‌های متوسط و بالا (برای ۵G و فراتر از آن) اجرا می‌شود.

این قرارداد تخصص وهبرون را به عنوان شرکت پیشرو در مستربچ و پلیمرهای رسانا برای قطعات الکترونیکی و دانش گرافنست در مورد تولید گرافن و توسعه محصولات محافظ و IP را گرد هم می‌آورد.

رابرت لورن، مدیر فنی هوبرون می‌گوید: «ترکیب بین فناوری گرافنست و وهبرون، نوآوری را به سمت بهترین پلیمرهای رسانا، به‌ویژه برای صنایع E-mobility و الکترونیک می‌برد.»

وی افزود: «استفاده از ترکیبات پلیمری مبتنی بر گرافن که می‌تواند به طور موثری از غلظت‌های بالای امواج مایکروویو و امواج میلی‌متری (۵G/6G) محافظت کند، در آینده نزدیک بسیار مهم خواهد بود. ما شاهد افزایش علاقه به این نوع محصولات هستیم، بیشتر به این دلیل که وسایل الکترونیکی بیشتری به یکدیگر متصل می‌شوند. در نتیجه، دیگر نمی‌توانیم کاملاً به فلزات سنتی و ناپایدار تکیه کنیم.»