دریافت سفارش برای لیزرهای نانویی نیترید گالیم

یکی از تولیدکنندگان لیزرهای بنفش، موفق به دریافت سفارش‌های جدیدی شده که می‌تواند بازار محصولات این شرکت را گسترش دهد.

شرکت بلوگلس (Bluglass Limited) توسعه دهنده جهانی نیمه هادی، همچنان به رشد بازار و افزایش تعداد مشتری خود ادامه می دهد. این شرکت دو سفارش خرید جدید را برای هر دو لیزرهای بنفش یک حالته و چند حالته بنفش ۴۰۵ نانومتر و ۴۵۰ نانومتر نیترید گالیم (GAN) دریافت کرده است.

این سفارشات از مراکزی گرفته شده که در حال توسعه فناوری کوانتومی، انرژی و کاربردهای صنعتی پیشرفته است. یکی از این سفارش‌ها از سوی مؤسسه برجسته تحقیقات بین‌المللی انرژی است. مشتریان برای آزمایش و ارزیابی در برنامه‌های خود از لیزرهای شرکت بلوگلس استفاده می‌کنند.

جیم هادن، مدیرعامل شرکت بلوگلس گفت: «ما به سرعت با اولین محصولات لیزر نیترید گالیم خود، با علاقه شدید مشتریان در مجموعه محصولات و بازارهای هدف، به سرعت در حال افزایش و گسترش بازار هستیم. این سفارشات رویکرد رفتن به بازار ما را تأیید می‌کند و نیاز فوری تأمین‌کنندگان را برای رفع نیازهای برآورده نشده در صنعت را تقویت می‌کند. لیزرهای ما توسط مشتریانی که به دنبال توسعه و آزمایش محصولات جدید نوآورانه در تولید انرژی نسل بعدی، فناوری کوانتومی، هوش مصنوعی و تولید پیشرفته هستند، استفاده می‌شوند. ما مشتاقانه منتظر مشارکت BluGlass در لیزرهای نیترید گالیم هستیم.»

حجم سفارش اولیه کوچک و از نظر مالی زیاد نیست، با این حال، پس از واجد شرایط بودن لیزرهای BluGlass در برنامه‌های کاربردی، انتظار می‌رود که از نظر حجم و توالی سفارش‌ها رشد کنند.