دو شرکت برای استفاده از گرافن در صنعت، وارد همکاری شدند

هیدروگراف کلین پاور و سیلون گرافن تکنولوژیز قرار است فناوری گرافن و اکسیدگرافن احیاء شده خود را با هم به اشتراک گذاشته و از این هم‌افزایی برای توسعه محصولات جدید استفاده کنند.

شرکت هیدروگراف کلین پاور (HydroGraph Clean Power)، تولیدکننده گرافن و سایر مواد نانومواد، تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری با شرکت سیلون گرافن تکنولوژیز (Ceylon Graphene Technologies) امضا کرد.

این مشارکت به دنبال یافتن ترکیب جدید کامپوزیت گرافنی متمرکز خواهد بود که گفته می شود ۴۷ درصد پذیرش باتری‌های اسید سرب را از سوی بازار بهبود می‌بخشد.

این دو شرکت برای تجاری سازی این محصول و پیگیری بازار باتری اسید سرب با یکدیگر موافقت‌ کرده که پیش بینی می‌شود که تا سال ۲۰۳۰ بازار باتری اسید سرب بیش از ۴۷ میلیارد دلار ارزش داشته باشد، که بخشی از آن به دلیل وابستگی وسیله نقلیه الکتریکی است.

سیلون گرافن تکنولوژیز تمام آزمایشات و تجزیه و تحلیل ملزومان مورد نیاز از جمله ساختار و آزمایش باتری‌های اسید سرب را با ترکیب کامپوزیت گرافنی،گرافن فراکتال و اکسید گرافن احیاء شده را انجام می‌دهد. شرکت هیدروگراف کلین پاور فروش و بازاریابی محصول گرافنی را به بازار جهانی باتری اسید سرب و کاربردهای تجاری بیشتر هماهنگ می‌کند.

شرکت هیدروگراف کلین پاور و سیلون گرافن تکنولوژیز بیش از شش ماه با هم کار کرده و روی برنامه‌های متناسب با ترکیب مواد همکاری می‌کنند. نتیجه گزارش شده ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات گرافن ترکیبی است. شرکت هیدروگراف کلین پاور و سیلون گرافن تکنولوژیز به توسعه برنامه‌های دیگر برای ترکیب گرافن کامپوزیتی در بازارهای مختلف ادامه خواهند داد.

مانجو گوناردین، مدیرعامل شرکت سیلون گرافن تکنولوژیز می‌گوید: «وقتی برای اولین بار با گرافن شرکت هیدروگراف کلین پاور آشنا شدیم، بلافاصله تشخیص دادیم که ترکیب آن با اکسیدگرافن احیاء شده ما منجر به یک محصول گرافنی منحصر به فرد و پیشرفته می‌شود. اعتقاد ما از طریق تحقیق و توسعه گسترده و آزمایش‌های مختلف در آزمایشگاه‌های پیشرفته سیلون گرافن تکنولوژیز انجام و تأیید شد.»