فراخوان ثبت‌نام «دوره ایده تا مدل کسب و کار (اعتبارسنجی)» در شتابدهنده پیشرانا

فراخوان ثبت‌نام «دوره ایده تا مدل کسب و کار (اعتبارسنجی)» در شتابدهنده پیشرانا

شتابدهنده پیشرانا در راستای اجرای برنامه شتابدهی خود و با هدف حل مشکلات و چالش‌های صنایع با اولویت استفاده از فناوری‌های نانو، یک دوره‌ی آموزش و راهبری را به مدت ۳ ماه و به میزان ۴۰ ساعت به صورت مجازی برای تیم‌های پذیرش شده برگزار می‌کند که طی آن تمامی مراحل مربوط به ایده تا مدل کسب وکار ارائه خواهد شد.

هدف این دوره، کمک به شرکت‌کنندگان برای انتخاب یک محصول براساس تخصص و فناوری خود، بررسی قابلیت تبدیل آن به یک کسب‌وکار پایدار و حداقل کردن احتمال شکست کسب و کار تیم‌ها در آینده است. افراد یا تیم‌هایی که قصد راه‌اندازی کسب و کار دارند در طول این دوره، مسیر ارزیابی و اعتبارسنجی ایده اولیه خود را طی می‌کنند و ایده خود را اصلاح کرده و در صورت نیاز تغییر می‌دهند. در نهایت با انتخاب ایده صحیح تا طراحی مدل کسب و کار و تیم‌سازی اولیه را قدم به قدم طی می‌کنند.

این دوره با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار شده و هزینه شرکت در دوره برای تیم‌های برگزیده رایگان است. در انتهای دوره، شرکت‌کنندگان براساس شاخص‌هایی مثل توانمندی تیمی، مقیاس‌پذیری، نیاز بازار به محصول، حجم بازار و مزیت رقابتی ارزیابی شده و در صورت کسب امتیاز لازم از حمایت‌های بلاعوض ستاد توسعه فناوری نانو تا سقف ۲ میلیارد ریال و همچنین حمایت‌های راهبری شتابدهنده پیشرانا بیش از ۱ میلیارد ریال به منظور توسعه نمونه اولیه کاربردی از محصول نانویی (پروتوتایپ)، استفاده نمایند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام اولیه می‌توانند از طریق لینک  B2n.ir/IdeaNano اقدام نمایند.

در صورت  نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

کانال مجازی پیشرانا در تلگرام و اینستاگرام:  @pishrana