گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان فارس و باشگاه نانو

گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان فارس و باشگاه نانو

برنامه بازدید و همفکری با بخش‌های مختلف آموزش و پرورش استان فارس در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه توسط دبیر گروه ترویج دانش‌آموزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و میکرو، مدیر باشگاه نانو و دبیر اجرایی باشگاه نانو با حضور مسئول پژوهش‌سراهای استان انجام گرفت.

بخش دانش‌آموزی ستاد نانو با هدف ترویج و آموزش فناوری نانو و هم‌اندیشی با استان‌های فعال در زمینه آموزش و ترویج فناوری نانو، نشست هم‌اندیشی در استان فارس برگزار کردند تا با همفکری مدیران و مسئولان اداره آموزش و پرورش و مدیران و همکاران پژوهش‎سراها اجرای برنامه‌های ترویجی نانو را در بین دانش‌آموزان تسهیل کنند.

گردهمایی استان فارس، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور معاون آموزش متوسطه استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ شیراز، کارشناس پژوهش‌سراهای استان، دبیر گروه ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو، مدیر و دبیر اجرایی باشگاه نانو و ۵۰ نفر از مدیران و کارشناسان پژوهش‌سراهای استان برگزار شد.

گزارش فعالیت‌های ستاد نانو، گزارش عملکرد باشگاه نانو و گزارشی از عملکرد استان فارس در بخش ترویج نانو در سطح دانش‌آموزی در این نشست ارایه شد و حمایت‌ها و برنامه‌های ستاد نانو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آموزش و ترویج فناوری نانو تبیین شد.

دبیر گروه ترویج دانش‌آموزی ستاد نانو، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای دبیران با هدف توسعه کادر اجرایی متخصص را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های باشگاه عنوان کرد. همچنین طرفین ضمن اعلام آمادگی برای همکاری و تقویت برنامه‌های ترویج دانش‌آموزی در حوزه نانو در خصوص برنامه‌های مشترک، همکفری و تبادل نظر کردند.

در پایان مراسم، از مدیران و مسئولین پژوهش‌سراهای استان تقدیر به عمل آمد و هدایایی از طرف باشگاه نانو به ایشان تقدیم شد.

همچنین جوایزی شامل لوح تقدیر و جورچین سازه‌های شگفت‌انگیز به فعال رسانه‌ای عرصه نانو در استان فارس، یکی از معلمان کوشا و فعال ترویج نانو و ۲۷ طرح برگزیده مسابقه نقاشی و فیلم کوتاه با موضوع نانو که توسط قطب استانی نانوی فارس (پژوهشسرای پروفسور نظامی فسا) برگزار شده بود از طرف باشگاه نانو اهدا شد.

همچنین در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه، از پژوهش‌سراهای شهرستان مرودشت و مدرسه‌ای از ناحیه ۳ شیراز بازدید صورت گرفت.