در پاویون میکرو در نمایشگاه نانو، تمرکز روی چهار حوزه است

در بخش میکرو در نمایشگاه نانو، تمرکز روی چهار حوزه است

به گفته مهندس نادری، در نمایشگاه ایران‌نانو ۱۴۰۳ بخش میکرو در قالب «نمایشگاه ایران ترونیکس ۲۰۲۴، میکروالکترونیک و نیمه‌هادی، صنایع و تجهیزات» بوده و تمرکز اصلی روی چهار حوزه ماژول‌های ذخیره‌سازی انرژی، ادوات تشخیص بربالین، قطعات میکروالکترونیک در خودرو و تجهیزات زنجیره ارزش میکروالکترونیک است. نشست‌های تخصصی، رویدادهای‌های معرفی محصول، کارگاه‌های آموزشی، تورهای فناورانه، جلسات به‌هم‌رسانی و نشست‌های B2B از جمله برنامه های حاشیه این نمایشگاه در بخش میکرو است.

کارشناس بخش میکرو ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو درباره بخش میکرو در نمایشگاه‌ امسال می‌گوید: «ما در غرفه میکرو، چهار محور داریم، حوزه استفاده از قطعات و ابزارها میکرو در بخش خودرو به ویژه خودرو الکتریکی، ابزار دقیق در صنعت نفت، تمرکز بر ابزارها و ماژول‌های ذخیره‌سازی انرژی نظیر خازن و باتری، حوزه تجهیزات و ابزارهای زنجیره ارزش میکروالکترونیک شامل دستگاه‌های پوشش‌دهی و وسایل و ابزارهای اندازه‌گیری، حوزه تجهیزات بهداشت و سلامت به ویژه ابزارهای تشخیص بر بالین که احتمالا بیش از شش شرکت در بخش تشخیص بر بالین حضور داشته باشند.»

مهندس نادری می‌افزاید: «البته ما شرکت‌هایی هم در حوزه نیمه‌هادی در نمایشگاه خواهیم داشت، شرکت‌هایی که توسعه فناوری و توسعه محصول انجام می‌دهند. از حوزه مالی نیز چند شرکت‌ و صندوق سرمایه‌گذاری در نمایشگاه حضور داشته خواهند داشت.»

یکی از ویژگی‌های بارز پانزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو، اختصاص بخش ویژه‌ای برای فناوری میکرو است که شرکت‌های متعددی برای حضور در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند. این نمایشگاه با همکاری و حمایت وزارت صمت، بنیاد علم ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت، سندیکای ارتباطات رادیویی برگزار می شود

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌نانو ۱۴۰۳ در روزهای ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه سال جاری در سالن‌های ۵ (ملل) و ۴۴ (خلیج فارس) برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو به‌منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه جدیدترین محصولات، خدمات و راهکارهای شرکت‌ها و استارتاپ‌های پیشرو ایرانی و خارجی به نمایش گذاشته خواهد شد. از ابتدای مرداد ماه، سایت نمایشگاه به آدرس https://nanoexhibition.ir در دسترس است و امکان ثبت‌نام برای شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه وجود دارد.