داوران جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ معرفی شدند

پنج داور جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ معرفی شدند. جناب آقای سیاوش صفاریان پور، تهیه کننده، کارگردان و روزنامه‌نگار حوزه علم، جناب آقای حمیدرضا مدقق، سردبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری صدا و سیما، جناب آقای مهدی عرفاتی، کارشناس و فعال رسانه، سرکار خانم بهاره صفوی، دبیر ترویج علم ایران و جناب آقای امید ملایی، سردبیر ارشد خبر فوری داوران این دوره از جشنواره نانو و رسانه هستند.

در این دوره بیش از ۳۱۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که پس از داوری در مهرماه سال جاری برترین‌های نانو و رسانه معرفی می‌شوند. استقبال فعالان رسانه‌ای در این دوره از تمامی دوره‌های پیشین بیشتر بوده است. اختتامیه این دوره با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، هفته اول مهرماه برگزار خواهد شد.

این جشنواره طی فراخوانی، آثار رسانه‌های رسمی را در ۶ بخش صدا، سیما، خبرگزاری و پایگاه خبری تحلیلی، روزنامه، عکس و شبکه‌های اجتماعی دریافت کرد. علاوه بر رسانه‌های عمومی آثار در دو بخش رسانه‌های تخصصی صنعت و دانشجویی دریافت شده و مورد بررسی قرار گرفته است. در جشنواره نانو و رسانه سال جاری، رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تقدیر می‌شوند. آثاری در جشنواره پذیرفته ‌شدند که در فاصله زمانی اول تیر‌ماه سال ۱۴۰۲ تا ۲۰ مرداد‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق رسانه‌های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

نتایج دوره پیشین نانو و رسانه را هم می‌توانید از اینجا ببینید.