برنامه‌های ویژه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه فناوری نانو

برنامه‌های ویژه شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه فناوری نانو

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برنامه‌های متعدد و متنوعی برای پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو دارد. نشست‌ با مراکز عضو شبکه، امضاء تفاهم‌نامه همکاری و اهداء کارت اعتباری برای انجام خدمات آزمایشگاهی از جمله برنامه‌های شبکه در نمایشگاه سال جاری است.

تا کنون بیش از ده آزمایشگاه حضور خود را در غرفه شبکه آزمایشگاهی نهایی کرده‌اند که با تکمیل فرآیند ثبت نام طی روزهای آتی، تعداد این آزمایشگاه‌ها افزایش خواهد یافت. غرفه شبکه آزمایشگاهی در ضلع شرقیِ طبقه دوم سالن خلیج فارس میزبان علاقه‌مندان به حوزه خدمات آزمایشگاهی است و از اساتید، دانشجویان و فعالان حوزه پژوهش و فناوری دعوت می‌شود تا از غرفه آزمایشگاه‌ها دیدن کرده و با توانمندی‌های آزمایشگاه‌های عضو شبکه آشنا شوند.

شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه سال جاری، در غرفه‌ی خود به همراه سه کارگزار حضور خواهد داشت که هر کارگزار میزکار ویژه‌ای در غرفه شبکه دارد تا به معرفی خدمات خود بپردزد. حامی، (https://hamylabs.com) ارایه کننده مواد آزمایشگاهی مرجع، نوتا، (https://notacenter.ir) ارایه کننده خدمات تعمیر، نگهداری و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی و مهامکس، (https://mahamax.com) تبادل کننده خدمات آزمایشگاهی، مشاوره و تحلیل نتایج آنالیز، با حضور در نمایشگاه نانو، پاسخگوی مخاطبین خواهند بود.

شبکه آزمایشگاهی هدیه‌ی ویژه‌ای برای پژوهشگران و شرکت‌ها در پانزدهمین نمایشگاه نانو در نظر گرفته است. پژوهشگران و شرکت‌های بازدید کننده (حقیقی و حقوقی) از بخش شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه بین‌المللی نانو، اعتبار هدیه (کارت‌های اعتباری هدیه ۵ میلیون ریالی) برای استفاده از خدمات آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.

همچنین شبکه آزمایشگاهی در نمایشگاه نانو میزبان انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری بین مراکز عضو این شبکه است که جزئیات مربوط به این تفاهم‌نامه‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

یکی از برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی، تهیه اخبار ویژه مراکز عضو شبکه حاضر در نمایشگاه است که این کار با هدف معرفی توانمندی‌های این مجموعه‌ها صورت می‌گیرد. همچنین فرصت برگزاری جلسات همفکری و تبادل نظر با همکاران شبکه آزمایشگاهی در محل غرفه برای مراکز عضو فراهم شده است که پس از هماهنگی با دبیرخانه شبکه (۶۶۹۴۱۰۸۵-۰۲۱) و نهایی شدن زمان جلسه، این نشست‌ها برگزار خواهد شد.

شبکه آزمایشگاهی همچنین از آزمایشگاه‌های عضو شبکه برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو، حمایت می‌کند.