مرحله پایانی سیزدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در هفته پایانی شهریورماه برگزار خواهد شد

مرحله پایانی سیزدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در هفته پایانی شهریورماه برگزار خواهد شد

مسابقه ملی فناوری نانو، با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در جهت شناسایی نخبگان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها، هرساله توسط بنیاد آموزش فناوری نانو و با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

سیزدهمین دوره از این مسابقه در تابستان سال ۱۴۰۳ در سه مرحله درحال برگزاری است. مرحله نخست از ۱۳ تا ۱۶ تیرماه به‌صورت غیرحضوری (آنلاین) در بستر سایت آموزش فناوری نانو برگزار شد و  از میان ۶۷۱۴ نفر شرکت‌کننده، ۴۰۰ نفر برتر این مرحله، وارد مرحله دوم شدند.

این نفرات در مرحله دوم که به‌صورت حضوری در روز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه سراسر کشور برگزار شد، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

۳۰ نفر برتر این مرحله (۱۵ نفر برتر مقطع کارشناسی و ۱۵ نفر برتر مقطع تحصیلات تکمیلی) به مرحله سوم یا کمپ توانمندسازی و رقابت علمی- عملی راه پیدا کردند. رتبه‌بندی نهایی برگزیدگان مسابقه پس از پایان مرحله سوم مشخص خواهد شد.

مرحله سوم (نهایی) این رقابت از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه با حضور ۳۰ نفر راه‌یافته به این مرحله به‌صورت متمرکز در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران واقع در تهران برگزار خواهد شد.